- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je klasa. Stejně drahý jako VW Touareq, akorát to má uzávěrku diferenciálu navíc, lepší motory a hlavně je to teréňák. Žádný SUV!
Jenom by me zajimalo kdy se novinari zodpovedni za auto-moto rubriky na zpravodajskych servrech zacnou konecne zajimat o auta. Uz na tretim servru ctu cosi o navaznosti LC 200 na LC 120. Pokud zacnu LC 80, tak nastupcem se stal typ LC 100, pred tim se jeste vyvinul typ LC 90 jehoz nastupcem je prave typ LC 120. Nynejsi 200 nahrazuje jiz lezite LC 100.
LC je jednim mych favoritu. Kdyz jsem videl prvni fota nove verze tak u mne panovalo trochu zdeseni, ale cim dal vic se mi zacina libit :o)
14 airbagů.. jak je to u takovýho auta do terénu řešený s tím, že když mi bouchne z boku do dveří větev, že mi ten bal=on neurazí palici? ono se asi ale nepočítá s nárazy větví, co?
Myslím, že v autě téhle třídy ti větev jen tak omylem airbag nespustí.