- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A už spravili emise, aby to mohli ve Švýcarsku vůbec registrovat?
cayenne je porad jedno z nejosklivejsich aut...nevim, ze s tou zabou neco neudelaji. pritom macan vypada velmi slusne
že TY řekneš, že je něco "jedno z nejošklivějších", z toho ještě zdaleka nedělá "něco z nejošklivějších".
Volvo dělá kdo ví co není, když tohle umí o trochu dřív než ostatní, ale všimli jste si kreštestu Jeepu Wrangler? Ten umí to samé co volvo a stačí mu k tomu přední nárazník ("hi-tech" obyčejná traverza) který se při nárazu ohne do šikma a odsune auto do strany, takže nedojde k tupému nárazu?
p.s. vyztužuje se jen roh u řidiči, protože roh u spolujezdce obvykle ránu od protijedoucího auta s malým přesahem nedostává.
Chápu to spravne, ze upravili jenom roh u řidiče, protože u spolujezdce se nedělají crash testy? :D
Ano. Je to stejné jako měření emisí - vyjde to pouze při testu. Někteří tomu říkají podvod...
Crashtesty jsou v podstatě zbytečné, pokud budou probíhat stejným způsobem. Pokud se bude testovat pouze jeden roh, bude vyztužený pouze tento roh, takže stačí narazit trošku jinak, a bezpečnost jde v tu chvíli do kopru...
však jak bys byl rád, kdybys zrovna v tom rohu seděl, vývoj prostě jde postupně, není všechno hned, já neměl nejdřív v autě žádnej airbag, ve stovce škodovce, první jsem měl až ve fiatu bravo, který jsem koupil nový v roce 1995, byl tam jeden, u řidiče, bylo to sobecké a Petr s Karlem to tehdy taky viděli jako podvod, vždycky jsem se smál ženě, že při nehodě ji přežiju, dnes mám nejmodernější SUV, které samo svítí, samo brzdí, čte značky a má možná 9, možná i víc airbagů, stejně tak se možná i ty dočkáš, vyztuženého dalšího rohu u auta, vývoj jde pomalu, ale jde, není všechno, někdy je taky nutná trpělivost, mimochodem, kolik už máš sám u svého auta vyztužených rohů?