Diskuze

Cayenne hublo, aby nabralo výztuhy. 55 kg železa chrání přední roh

Nové luxusní SUV automobilky Porsche ukazuje, jak výrobci musí kvůli stále náročnějším crash testům upravovat konstrukci auta. Zádrhel je v crash testu, který míří na přední roh vozu. Testování před několika roky odhalilo slabé místo moderních aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P30e69t70r 40H96o70r23á20k

2. 10. 2017 12:45

A už spravili emise, aby to mohli ve Švýcarsku vůbec registrovat?

0 0
možnosti
JG

J29i96r58i 90G91a82z67d64a

2. 10. 2017 11:11

cayenne je porad jedno z nejosklivejsich aut...nevim, ze s tou zabou neco neudelaji. pritom macan vypada velmi slusne

0 0
možnosti
OF

O24t55a76k56a11r 38F45u72k92a

2. 10. 2017 12:43

že TY řekneš, že je něco "jedno z nejošklivějších", z toho ještě zdaleka nedělá "něco z nejošklivějších".

0 0
možnosti
TZ

Volvo dělá kdo ví co není, když tohle umí o trochu dřív než ostatní, ale všimli jste si kreštestu Jeepu Wrangler? Ten umí to samé co volvo a stačí mu k tomu přední nárazník ("hi-tech" obyčejná traverza) který se při nárazu ohne do šikma a odsune auto do strany, takže nedojde k tupému nárazu?;-D

p.s. vyztužuje se jen roh u řidiči, protože roh u spolujezdce obvykle ránu od protijedoucího auta s malým přesahem nedostává.

0 0
možnosti
KK

Chápu to spravne, ze upravili jenom roh u řidiče, protože u spolujezdce se nedělají crash testy? :D

4 0
možnosti
PS

Ano. Je to stejné jako měření emisí - vyjde to pouze při testu. Někteří tomu říkají podvod...

4 0
možnosti
KM

Crashtesty jsou v podstatě zbytečné, pokud budou probíhat stejným způsobem. Pokud se bude testovat pouze jeden roh, bude vyztužený pouze tento roh, takže stačí narazit trošku jinak, a bezpečnost jde v tu chvíli do kopru...

1 0
možnosti
VB

však jak bys byl rád, kdybys zrovna v tom rohu seděl, vývoj prostě jde postupně, není všechno hned, já neměl nejdřív v autě žádnej airbag, ve stovce škodovce, první jsem měl až ve fiatu bravo, který jsem koupil nový v roce 1995, byl tam jeden, u řidiče, bylo to sobecké a Petr s Karlem to tehdy taky viděli jako podvod, vždycky jsem se smál ženě, že při nehodě ji přežiju, dnes mám nejmodernější SUV, které samo svítí, samo brzdí, čte značky a má možná 9, možná i víc airbagů, stejně tak se možná i ty dočkáš, vyztuženého dalšího rohu u auta, vývoj jde pomalu, ale jde, není všechno, někdy je taky nutná trpělivost, mimochodem, kolik už máš sám u svého auta vyztužených rohů?

4 0
možnosti