- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc investovat do vyvoje spalovaciiho motoru a podporovat araby a rusaky spolu se spekulanty co vyhanej ceny benzinu a nafty jak se jim zlibi. Budoucnost je v elektromotorech a bateriich tam by se melo investovat.
pouze naznačené kloubové uložení ojnic a je jasné, že to nejde realizovat aniž by se výrazně nezvýšilo tření a tím snížila účinost!. A co netěsnosti? Na ty chcí wankel. A, ten byl taky velmi "perspektivní", vždy´t má dvojnásobnou účinost proti normálním pístovému motoru a, je i principiálně .nohem jednoduší.
přesně! Wankel se mi hned vybavil když sem študoval ty nákresy. Zajímavé to je, ale obávám se při použití současných materiálů a technologií příliš drahé s malou životností. Ale jen tak dál. Radši zachránit spalovací motory než nuda s elektrikou.
pac by to neslo pojistit leda by upustili od te uchylne praxe vypocitavat povinne podle obsahu motoru ......
No teorie je to hezká, ale v praxi se to neuchytí stejně jako X předchozích vynálezů. Takových článků jsem četl už docela hodně, dokonce si vzpomínám na rozhovor s jedním čechem, který tvrdil, že už si s kámošema rozdělují místa ve své budoucí automobilce
mámo koupíme chytrý auto a ušetříme 20 dolarů na 200km
táto koupíme radši hloupý auto a ušetříme hned 100 tisíc dolarů...
ja bych je uz poslal na odpocinek
radeji elektriku nebo vodu
elektriku vyrobis jak? vodu? myslis vodik? a ten vyrobis jak? stejne potrebujes fosilni paliva v elektrarnach a kdyz prenasis el. energii na vzalenosti tisicu kilometru naskakujou ti dalsi ztraty, ztraty v akumulatoru, elektromotoru ap.,takze si myslim ze fosilni paliva + lih + bioplyn atd,proste vsechno co jde spalit je porad nejlepsi
tak ať se přihlásí do ČT, někdo to tam třeba vezme v tom jejich vynálezeckém pořadu
Potřeboval bych auto s objemem cca 3,5 litru, který bude mít při uzavírání smlouvy povinného ručení objem asi tak 0,8 litru
a u benzínky si řekne asi tak jako 50 ccm fichtl
Jo tak takové by se mi taky líbilo.
..tady nezbývá, než pochválit vědce k dokonalému "úkroku stranou" ...
(Ovšem škoda talentu - bez ironie )
to už uměly a umí motory Tatry 138/148 , jezdit na naftu, kerosin (letecký petrolej), benzin a další náhradní paliva, kvůli tomu nemusí nikdo vymýšlet překomplikované kontrukce..