Ač se jich na českých silnicích mnoho nezabydlelo, zejména v domácím Japonsku se stal outlander hitem, i když jej ve vlastní stáji částečně kanibalizoval o něco terénnější vozík Pajero Pinin.
Outlander druhé generace se v Japonsku tři čtvrtě roku prodává a stal se tam bestsellerem. Zaujal pozici nejprodávanějšího kompaktního SUV a za prvních sedm měsíců jej zakoupilo více než 20 tisíc zákazníků. S vysokými ambicemi se nápadně tvarovaný malý teréňák tento podzim vydá dobývat i americký trh.
Stále méně důležitý evropský trh jako obvykle přijde na řadu se zpožděním. Až v září na pařížském autosalonu se oficiálně představí evropská modifikace, a to ještě teprve jako koncept. Teprve na jaře 2007, tedy s největší pravděpodobností v Ženevě, se odehraje premiéra sériové podoby.
Jedině do Evropy přijde kompaktní SUV s maskou s motivem hory Fuji. Zasáhnout do jednoho z nejdynamičtěji rostoucích segmentů se pokusí třídiamantový kompakt s pomocí moderní techniky a řešením vnitřního prostoru v souladu s nejnovějšími trendy. 5+2místná, 4,64 m dlouhá karoserie, postavená na nové globální platformě mitsubishi pro C-segment, poskytne posádce komfort a bezpečnost, srovnatelné s velkými osobními vozy.
Mimo silnici pak pomůže pohon všech kol AWC s elektronickým rozdělením síly mezi přední a zadní nápravu, s možností uzamčení.
Pařížský koncept se představí v červeno-stříbrné barvě s paletou doplňků, mezi kterými nebudou chybět obří 20palcová kola, high-endová audiosoustava Rockford Fosgate s devíti reproduktory a 650 watty, střední řada sedaček zaklopitelná do podlahy, či dělené víko kufru.
Pod kapotou bude klapat dvoulitrový turbodiesel VW TDI o výkonu 103 kW, již používaný v minivanu Grandis Di-D.