- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zelený úděl bude znamenat omezenou nabídku vozů, která dalším zpřísňováním bude i nadále řídnout, drahý výzkum a vývoj prostě nebude možný pro tolik modelů a obzvláště mimoevropské automobilky to odradí a ty v kooperaci to vyřeší jako Mitsubishi tím, že vlastně bude prodávat Renault a Renault v kabátě Mitsubishi, tedy jeden výzkum a jedna pohonná jednotka a jeden podvozek pro více modelů. Ještě více se to bude projevovat u motorek, kdy spousta modelů nebude pro evropský trh. Je pryč doba, kdy byl evropský trh zlatý důl a automobilky se na něho tlačily a stěhovaly na něho svou výrobu, poděkujme Bruselu a jeho zelenému šílenství.
V elektromobilitě teď jedou v podstatě všichni - Čína, levicovější státy USA, Británie, Norsko a samozřejmě i EU. Proto si taky evropští výrobci nestěžují - evropské dotační programy na elektromobily jim pomůžou zaplácnout ohromné prostředky, co investovali do vývoje a zároveň se jim zvedne konkurenceschopnost v Číně. Samozřejmě to zaplatíme my.
Myslím si o tlačení elektromobility svoje, ale fakt nejde jen o EU. Tohle postihlo celý svět a kdo svoje výrobce nepodporuje, nakonec na tom může i tratit...