- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem zvědav, kdy konečně začne uvažovat o konci přijímaní nemakačenků a bude kritizovat svojí migrační politiku
Největší nesmysl je boj ekoteristů proti rostoucímu CO2 v atmosféře (u dieselů i navzdory zvýšení NOx a mikro a nanočástic sazí). Naopak. Díky CO2 a s ní související fotosyntéze přibývá stromů, rostlin tedy obecně veškeré vegetace. Díky vyšším nanočásticím sazí, aromatických uhlovodíkům a NOx přibývá tak maximálně pacientů na onkologii. Já tedy postupnému utlumování výroby turbodieselů fandím...
Tento boj vede EU, která tak celý problém způsobila.
Německá kancléřka se dopustila řady vážných chyb: nařídila ukončení provozu jaderných elektráren, pozvala migranty, teď začíná další kolo: vytlouká klín klínem, chybu chybou.
Je načase odstranit Merkelovou. Jenže koho místo ní? Schultz je ještě větší ... než jsme si mysleli.
tadle pani toho víc pos... než jinak vylepšila
Angelko, to by chtělo zpátky zweitakty jako v době Tvého svazáckého mládí, že?
Fakt je, že kdyby automobilky zpět vykoupily vozy s nevyhovujícími emisemi a Merkelová obdobně zpět vrátila migranty, mohl by být z Německa ráj na zemi.
Chci Makrele a celé německé vládě připomenout, že udělala mnohem větší a bohužel i fatálnější chybu než je nedůsledná kontrola měření emisí u vznětových motorů.
Asi přichází čas koupit si nějaké auto s pořádným motorem, dokud ještě jsou. Ideálně staršího data. Jednak proto, že to bude mít ještě zábavný motor a druhak proto, aby to šlo cca v horizontu, kdy to budou chtít zakázat úplně registrovat jako veterána.
Může už tu babu někdo zbavit světského břemena ?