- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hybrid do sportaku nedava valny smysl, pokud teda mluvime o klasickem ulozisti energie v bateriich. Vsecko to je moc tezke a malo vykonne. je to asi stejne inteligentni pocin, jako nalozit do akrobatickeho letadla balvan.
A sportak pro pozera, jak je desne in a ekologicky je neco, co jde mimo me.
Sportak ma byt presny opak toho, co nam cpe EU, tj hlucny, rozezrany, nekompromisni a charismaticky. Treba jako Veyron nebo muj oblibeny Ford GT.
Četl jste vůbec článek na který reagujete? Hybridní ústrojí v těchto vozech slouží pro zvýšení efektivity podání výkonu a v případě P1 pro potlačení turboefektu. O úspoře paliva a snažení se o co největší ekologičnost, na což narážíte ve Vašem příspěvku, nemůže být tedy ani řeč. Rovněž nechápu proč tvrdíte, že je vše moc těžké a málo výkonné, není tomu tak. Stroje pro pozéry to nejsou ani omylem, jedná se o vrcholy (zejména v případě LaFerrari a P1) automobilového průmyslu, které jsou určené pro nadšence a fajnšmekry. Nemyslete si, jsem v tomto ohledu purista, není nad úžasný atmosférický V12 z Itálie nebo Velké Británie, takže jsem se myšlenky hybridních supersportů také nejdříve obával, ale dává to velmi dobrý smysl, je to použití techniky z F1 ve výkladních skříních svých automobilek, nejedná se o žádné dodržování stupidních norem EU jak si říkáte ale o ještě intenzivnější způsob, jak řidiči poskytnout jízdní nirvánu. Jedná se o vozy s výjimečným charakterem, technologiemi a designem, opět se to týká hlavně LaFerrari a P1, zachovávají si právě vše, co má správný supersport mít a posunují to na novou úroveň. LaFerrari a jeho 800 koňový V12, nejuhrančivější a nejlepší motor na světě. Mistrovské dílo samo o sobě.
Zajímavé je, že jste zmínil Veyron, který paradoxně trpí absolutním nedostatkem charismatu a excentričnosti, je to jen spotřebič vyroben pro jediný účel - maximální rychlost, které se bohužel nedá nikde v reálném světě ani přiblížit. Na ostatní aspekty, ty důležité, se u tohoto auta jaksi pozapomnělo. Něco podobného je to s tím Fordem GT, ten se také nepovedl.
Nádhera a dokonce i Porsche se mě líbí, protože nevypadá jako všechny ostatní Porsche.
ten motor Ferrari je neskutečná bomba... 800 koní bez přeplňování?!? doufám, že ty krasavce budou mít na hraní v TG
čistě vzhledově se mi nejvíc líbí Porsche...