- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak bude vypadat reálná situace v koloně na tříproudové komunikaci? V levém, prostředním a pravém budou poslušně stát auta, v pruhu pro vozidla s právem přednostní jízdy budou stát BMW a Audi, které se nemůžou procpat dál. Ani náhodou si nedělám iluze o funkčnosti tohoto systému. Radši uvolním pruh až když uvidím v zrcátku majáčky a uslyším sirénu, vzhledem k uhýbací disciplíně budu stejně mít na uvolnění místa několik desítek vteřin.
Neni vaše starost se starat o to BMW a audi. Také není vaše starost, zdali to bude, či nebude fungovat. Vy prostě uhnetě jak máte a neřešte zbytek.
QA proč to kur-a musí u nás být zase jinak než v okolních zemích?
Ještě jsme nezvládnli zip, a Vy už nás chcete učit uličku......kolik 10 let?za jak dlouho to dáme?
Spíš by se měli někteří naučit jak neblokovat záchranářům ty mini kruháče co pořád někteří ignoranti ve městech nechávají stavět. Nedávno jsem zažil jak sanitka v Prostějově na takovém miniobjezdu ztratila zbytečně 3 minuty.
Nepřehánějte - kde ten kruhák vlastně je a co to bylo za sanitku? Tank!
Je pravdou že když jsme v té jůnii měly by se pravidla sjednotit. A že Češi tu záchranou uličku neumí, drtivá většina je schopná ji utvořit ale bohužel se najdou takoví kteří vidí volný prostor a snaží se v koloně posunout co nejvýš.
V praxi to bude stejne vypadat porad stejne, lidi se neumi zipovat, natoz aby zvadali tohle. Az zkratka pojede sirena, tak se to tam nejak porovna do te doby se nic nedeje ani dit nebude.
Umím odzipovávat.
Zipuji především po úprku oknem či balkonovými dveřmi.
Jak často je u nás potřeba, aby se záchranáři prodíraly zácpou tam, kde jsou 3 pruhy? Nehledě na to, že se tam vždycky všichni nějak porovnají, protože je tam dost místa. No a když je v zúžení na jedné straně beton, aby jste nemohli najet do protisměru a na druhé svodidla tak mají záchranáři prostě smůlu...
Tak třeba v Praze na magistrále to jednotky IZS musí řešit nesčetněkrát denně.
pokud člověk automobilista nevystrčí hlavu ani své auto z domoviny může mu být změna ukradená, je ovšem velmi nepříjemné se při dovolené učit předpisy několika zemí, kterými chce člověk projet a je tristní, že jsou ta pravidla natolik rozdílná.....svoboda pohybu občanů EU znamená i pohodlnou orientaci při jízdě automobilem tedy pokud možno stejné či téměř stejné předpisy pro automobilisty.........a to po celé EU..........
je také nesmyslné mít na okně vylepenou silniční známku..protože když budu chtít projet všechny státy EU tak potřebuji mít vylepeno 28 těchto dálničních známek...a pak už nevidím ven........a když k tomu ještě připočítám ony zelené známky pro vjezd do měst....tak je dílo dokonáno.......
Tam kde mají lidé možnost se volně pohybovat je nutné jim dát velice stejná pravidla....a ne odlišná........a tedy ona Klausova česká cesta je cestou do pekel....a tím trpíme dodnes,,,,,,,,,,
jasně, my jsme špatní. Jinde mají jednotné podmínky, co. Např. v Rakousku musí být vest jako lidí v autě, ve Francii hasičák a náhradní brýle atd.
Opravdu jsou předpisy v dopravě až na nás jednotné
Podle té ukázky je vidět, že zákon neznají ani řidiči IZS. Co si asi tak má myslet řidič, který udělá uličku podle zákona a potom mu za zadkem začne houkat siréna a nutí ho zákon porušit.