- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkušenost s KIA Ceed předchozí generace (máme ji necelý rok): cena 299, 1,4 (76 kW - myslím, prostě mezi 70 a 80), metalíza, zadní parkovací senzor, základní výbava). 1. Motor velmi solidní, měl jsem dvakrát 1,4 ve škoda fábia a nesrovnatelně lepší. 2. Řazení přesné, má to 6-ti kvalt. 3. Podvozek velmi dobrý. 4. Prostor skvělý, zejména v zadu. 5. Kufr dostatečný. Škoda dělá dobrá auta, robustní, ale v současnosti bohužel moc předražená. KIA je solidní, řidič má dobrej pocit z provedení i výbavy v porovnání s dražším Rapidem je pocit fakt o úroveň výš (a to Rapid není špatné auto). A na rozdíl od Hyundai na mě nepůsobí odpudivě prezentace značky. Šel bych do ní znovu.
Až na ten Rapid souhlas. Rapid je nesrovnatelné auto, hlavně o třídu níž.
Interier - hlvne stredovy tunel - jasna inspirace Golfem. ale jinak dizajn nic moc, furt tomu neco chybi. Zajimave za ponechali 1.6d kdyz vetsina presla na 1.5 a ze ji dali SCR a ne jenom LNT.
Divné, že ten středový tunel (s el. brzdou) vypadá u všech aut prakticky podobně. Ale chápu, inspirace golfem ..
Je to divné, ale když koukám na záběry z olympiády, tak vidím samý hjondé. Copak tam neznají nejkvalitnější auta z celého Visegrádu? No, musel jsem si rejpnout, když vidím, jak se tu opět činí koncernový damage control - nevím, co je otravnější, jestli oni nebo přiblblé reklamy Hyundaie.
Lidi, kupujte si, co se vám líbí a jezděte. Na zdejší diskuze nehleďte, člověk má pak pocit, že pangejty jsou plné odstavených porouchaných vozidel těch nesprávných značek
Peter Schreyer, šéf designu a ředitel KIA.
Jeho rukopis:
Audi TT, 1998
Audi A6, 1998
Audi A3, 1996
Volkswagen New Beatle, 1998
Volkswagen Eos, 2006
Volkswagen Golf IV, 1998
Volkswagen Concept R, 2004
Kia Borrego, 2009
Kia Venga, 2009 Kia Forte, 2010 Kia Sorento, 2010 Kia Sportage, 2010 Kia Cadenza, 2011 Kia Optima, 2011 Kia Picanto, 2011 Kia Rio, 2011 Kia Cee'd, 2012 Tolik k těm kopirovacum...
Já vnímám Kia a Hyundai jako přímé konkurenty. Ceed a i3 je řekl bych stejná cílová skupina. Pokud bych já volil, rozhodla by agresivní kampaň Hyundai ve prospěch Kia. Už jen ta drzost nazývat miniauta rodinnými vozy! Já rodinný vůz mám. Je o hodně větší a tak tak stačí. V nějaké diskusi jsem navíc nedávno četl o cenách servisních dílů Hyundai vs Škoda, kde kdosi uváděl filtr pevných částic Škoda cca 12000, Hyundai 85000. Je to pravda? A jak Kia? Ale asi zatím korejské auto plánovat nebudu...
No samozřejmě že servis a díly na korejce je o dost dražší než sevis na škody.
Škoda má co potřebuje už prodejem auta a korejci to dotují ze záručních oprav a na dílech.
Proč asi myslíte, že podle ceníku nového auta se vyplatí korejec? No někudy ty peníze zpět potřebují dostat.
S těmi LED světly vzadu, které budou svítit společně s denním svícením souhlasím. Je konečně projev toho, že někdo přemýšlí.
Jak teď jezdím v těch chumelenicích, tak pořád dokola potkávám lopaty, kterým nedochází, že nejdou vidět ani na 30 metrů dopředu.
"Je konečně projev toho, že někdo přemýšlí." – svícení zadních světel společně s předními denními LED má více autoobilek a už pěkných pár let.. Samozřejmě nerozporuji, že spousta dalších to nemá.
I nadale v Korei plati nejednota v kopirovani, ja tam proste vidim od kazdeho trochu. Kiu jsem mel a i kdyz pekne vypadala, nic mi tak nelezlo na nervy, jak stovky detailnich nedokonalosti.
Dle mého názoru jste kii neměl, nebo řekněte, které auto máte teď, které je tedy oproti výše uvedenému dokonalé? Ve stejné třídě prosím.
cenu jak je u Vás normální neudáváte, víte vše možné i nemožné a to nejdůležitější neudáváte
Chyba interiéru je odkládací prostor kolem řidiče. Ráno nesu v ruce kafe, plechovku nealka a telefon. Sednu za volant a držáky na to má snad jen VWgroup.. Stejný problém jsem měl dnes ráno i v Citroenu. Návrháři hladí na ergonomii čudlíků, ale že tam tráví člověk celý den a nejen řídí, na to se moc nemyslí.. Jinak SeedSW byl zvenku pěkný, nový snad zase bude normální..
Ty drzaky na kafe a plechovku v té nové KIA máte vedle tlačítka pro elektronickou brzdu..
Trochu mi to přijde jako i30 s logem KIA. Což mi nevadí, hlavně když na to nebude stupidní reklama.