- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale to je takový problém ošetřit ty závory tak, aby se zvedly pouze v případě, že na přejezdu už nebliká červená? Tu logiku ovládaní tam musel navrhovat nějaký trotl. Jednoduchá úprava a nikoho to prostě už mezi závorami po projetí prvního vlaku při příjezdu druhého nechytí.
Nezjednodušoval bych tak jako zástupec drah, či někteří zdejší přispěvovatelé. Osobně nemám zpravidla problém počkat. Ale podle mě je velikým problémem v čr to jak dlouho se čeká. Nezlobte se na mě, ale 20 sekund? leda tak ve snu. U přejezdů přes které jezdím já je to 40 sekund blikají světla a pak 1 minuta 20 sec jsou dole závory a pak jede vlak, tedy pokud je to rychlík. u nákladního vlaku který stál opodál není výjimkou i 3 minuty čekání po spuštění závor. Otázkou je, proč si jinde ve světě na závorách člověk knihu nepřečte?
V článku uvedené hodnoty josu minimální, někde je to prodloužené na základě požadavků jiných stran (správce silnice), jindy je to delší proto, že je přejezd umístěn ve stanici a je závislý na více věcech, než na jízdě jednoho vlaku.
Každopádně mám pocit, že kdo psychicky nezvládne tříminutové čekání, neměl by mít řidičák. Maximálně na koloběžku a radši pod dohledem.
dou na chráněný žel. přejezd. Podle mne je to díky jejich nevychovanosti a morálnímu marasmu po budování socialismu. "Proč bych já měl čekat? Pro mne žádná pravidla neplatí, já si budu dělat, co chci! Já jsem frajer a kdo je víc!"
Takové je nemožné "převychovat", takoví musí vymřít. Hlupák zemře, chytrý se poučí a neopakuje to.
Co se týká toho vymírání, železniční přejezdy jsou z tohohle pohledu dobrá volba. Akorát tím otravují lidi, ale jinak je to spolehlivé...
za 2 závory platí sždc 10 mega? okamžitě zakládám firmu a budu je dodávat z 9 mega!! zlatej důl (tunel)
už jste tu firmu založil? Nebo to "okamžitě" myslíte "zítra"?
Trochu mě pobavily videa, na která jsou odkazy v článku . Za zhlédnutí stojí dávný test Top Gearu. http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI
Tam je opravdu hezky vidět, co s autem děje po nárazu ve vyšších rychlostech.Zajímavé je to o pozice 2:30.
Hmmm...a to je jenom lokomotiva bez vagónů
např. v Pardubicích na přejezdu do Černý za Bory (k Zámečku) nebo jak to popsat (pardubaci urcite vi kde) se stává, že závory jsou zvednutý, výstražný světla nesvítí, ale vlaky jezdí a tam to docela už sviští rychle, a nemluvě o tom jak je ten koridor frekventovaný PCE-OL ...
Jo, to můžu potvrdit. Světla nesvítila a když jsme najeli na koleje tak spadly závory. Bylo to jen tak tak a ne žádnejch 20s.
Jestliže přidání závor k přejezdu s výstražnými světly stojí 10 mega, tak potom lidský život musí mít cenu alespoň 5 miliard. Vyrobit a nainstalovat 500 takových závor za celý život není totiž nijak těžké. A ještě by zbývalo aspoň 10 let do důchodu.
jinak by se všichni uvěznění nechali sešrotovat vlakem aby závoru nepoškodili
kdo pamatuje proslavenej přejezd ve kbelích na cestě od boleslavi do prahy,ví,o čem mluvím.tam by asi všechny zdejší netrpělivce trefil šlak.ale tam se ty šraňky prostě objet nedaly.tak se vždy našlo pár odvážných,jedni zvedli kládu na jedný i druhý straně,další vartovali,jestli nejede vlak a ostatní projížděli.nebyla vyjímka,že šraňky byly dole půl hodiny a po vlaku ani památky................přitom ta silnice dost vytížená,ještě neexistovala R10.................