- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je problém vyhodit magora,který zhoršuje prodejnost značky? V titulkách by potom bylo: díky personální reorganizaci se podařilo zvýšit prodejnost vozidel zn. Hyundai na dvojnásobek.
Trochu to připomíná Kimovu tiskovou konferenci na téma USA na pokraji kolapsu...
Nejlepsi reklama je kvalita.....a proto si svou 850 Volvo necham dalsich 350 000km....hezky den..
Kdo naletí na reklamu, může zkončit takto:
Náš Hyundai I 30 český combi po najetí cca 105 tis km umřel,. Kvalitnímu českému automobilu nepomohla ani super reklama Hyundai .
Hlavně to :
řekni vašemu sousedovi o super kvalitě automobilu Hyundai....
,, Už nikdy Hyundai "
moc mě to zklamalo.........
Nebýt té jejich škoda reklamy, možná by jsem si nekoupil Suzuki, ale Hnůjdeje. Reklama jim vyloženě škodí!!! Ať se perou dál jedině dobře pro nás zákazníky
Pokud bych chtěl něco jiného, než Karoq nebo Seat , mám několik alternativ, které se mi lépe zamlouvají, než Hyundai.
Korejský barok nemůže získat všechny, ale dost je těch, kteří na tu olízanou a zvlněnou boudičku na podvozku naletí, chtějí imponovat třeba sousedům, kteří jezdí v proletářském jednoduchém a hladkém Škoda Superbu.
Nejlepší produkt Hyundai byl svého času Tucson I., ten získal v Německu srdce mnoha žen. Kompaktní rodinné auto, děti v bezpečí a snadno se zaparkoval, bylo z něj docela dobře vidět.
No ono je dnes dost obtížné vybrat značku a model. Před výběrem si musíte položit otázku. Je to vozidlo konstrukčně dobře postavené ? Např. jak složitě se dělají servisní zásahy-extrémní příklad, výměna oleje, musí se vyndat motor ? Pak je třeba se ptát, jak drahé jsou náhradní díly ? Jdou ty díly vůbec sehnat ? Jsem schopen si to udržovat/opravit sám ? Jaká je hodinová sazba v servisu ? Jsou servismeni schopni to auto opravovat/diagnostikovat/udržovat ? Rozumí tomu ? V době záruky tyto otázky si ještě tolik klást nemusíte. Ale po záruční době to pak může být HOROR. Vždy je to o lidech. Hyundai může být dobrá konstrukce, protože je odvozená z Japonských vozů. Obchodní praktiky,marketing, alespoň v mém případě, nemají absolutně žádný vliv na volbu značky/modelu. Třeba chování lidí, opět příklad, kolem značky Seat se mě osobně nelíbí(doslova se mi z nich zvedá žaludek), a přesto si myslím, že Seat není špatný.
A já myslel, že tady diskutují samí vzdělaní a chytří lidé, kteří na blbé reklamy nedají, ba co víc, ani je nesledují.
a ono to jde, nevšimnout si něčeho, co se během dvou hodin objeví snad 10x na obrazovce televizoru, monitoru PC, monitoru mobilu....?
Jezdit z hyundai, styděla bych se, že jsem dala vydělat takovým prasatům. Pro někoho ale ušetřená koruna znamená více.
Navíc si myslím, že pokud se někdo jako prase chová při prodeji, bude se jako prase chovat i při servise a reklamaci... Ale to už směrem k zákazníkovi.
Jaký máte názor třeba na dieselgate, když už se mluví o těch prasatech?
Jsem rád že nám pan psycholog vysvětlil, že chovat se jako hovado je normální.
Děkuji
No kvalitní auto nepotřebuje takovýhle tiátr, to se prostě prodává samo. Proto Hyundai musí provokovat, protože ty jejich křápy nikdo nechce
Vzhledem k tomu, že se jich celosvětově prodá asi 5x víc než škodovek...