Diskuze

Podívejte, jak nový šestisetkoňový elektrický hyundai umí pálit gumy

Hyundai představil svůj nejrychlejší a nejvýkonnější sériový model v historii na Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Ioniq 5 N bude také nejdražší, uvádí zástupci automobilky, přesnou cenu zatím neuvedli. Zrychlení z 0 na 100 km/h nový elektromobil Hyundaie zvládne za 3,4 s, nejvyšší rychlost je 260 km/h.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Hlavně, aby taky nepálil baterku a neskončil na týden v kontejneru s vodou

1 0
možnosti
PJ

Trabant taky pálil gumy.

A měl několik koní.

4 0
možnosti
JD

J63a56n 72D10l23o54u61h42ý

15. 7. 2023 12:34

Jj. Toto vždycky na křižovatce pískalo...

0 0
možnosti
MK

M32a65r53i97a81n 28K90r36a49l

14. 7. 2023 15:53

Hezky to naprogramovali.

Pro mě potěšení z jízdy znamená potěšení z interakce mezi mnou a strojem. Když ale mezi mnou a strojem sedí počítač, tak mě to potěší stejně jako dělat něco na mobilním telefonu. Žádné predprogramovane chování, elektromechanicke kraviny (i přes to, že to umožní jet rychleji) to nezachrání, spíš naopak.

6 2
možnosti
LJ

Ve Ferrari taky sedi mezi vam pocitac. Bez pocitace se to neda ridit.

3 0
možnosti
LJ

Hmmm, tomu rikam ekologie Tech sestset koni, to je vaha?

0 0
možnosti
Foto

Je to celé hezké, ale..

Proč se uvádí jediná výhoda právě zrychlení z 0 na 100km/h?

To tahle drahá auta neumějí více? Maminka pálící gumy při výjezdu z podzemní garáže s dětmi na sedačkách..

Chápu, že jde o speciál, pro speciální případy, se speciálními sklony, ale to neumějí nic jiného, než narvat do auta 2kg lithia a 50kg mědi a 56 řídících jednotek, jen kvůli prostému zrychlení z 0 na 100km/h a maximální rychlosti, kterou stejně nikdo rozumný nedosáhne. Nenajde se nějaká normální hlava, normálního člověka, jak využít potenciál rozumněji?

4 5
možnosti
BB

Mně se to naopak libí, můžete mít i normální verzi pro maminku s kočárkem. Já už mám děti velké a chci se bavit.

4 3
možnosti
JD

J38a60n 89D57l50o21u85h72ý

14. 7. 2023 12:41

k čemu mi je pálení gum? Já potřebuji auto na cestování a ne nabíjet každých 300 km.

2 5
možnosti
BB

Tak si ho nekupujte, je to ostrá verze a není určena pro vás.

6 3
možnosti
ZP

Pálit gumy umí jen hlupák a možná pan redaktor. Pravidelně používám nový firemní naftový třílitr 4x4, asi osmikvalt, není důvod to počítat. Ovšem nějakého škubání jsem si nevšiml a co se pneumatik, tak jedna sada stojí několik desítek tisíc, tak se logicky snažíme aby vydržely co nejdéle.

7 6
možnosti
BB

Aha, já jsem hlupák a občas mě to fakt baví s Mustangem. Ale zase považuju Vás za hlupáka, když to jen tak stupidně odsuzujete. Driftování pálí taky gumy a úžasně člověka naladí na jeho auto. To je pak sakra rozdíl, když se něco na silnici stane a umíte s tím ;-)

4 6
možnosti
ZD

Která osmirychlostní dvouspojka "charakteristicky" škubne?

No a brzdit levou nohou jde snad u většiny aut.

0 0
možnosti
MN

Krásně se to čte. Když v reálu potkáte podobné elektromonstrum třeba na rychlostně neomezené německé dálnici tak s několikanásobně levnějším normálním alespoň trochu sportovním autem tomu po pár minutách ujedete. To elektromonstrum totiž není technicky schopné to maximální zrychlení opakovat hodněkrát po sobě. Většinou je to tak třikrát a dost.

3 6
možnosti
LZ

Neznáme cenovku, počítejme 2,5-3M. Který aspoň trochu sportovní vůz v ceně 1-1,3M by podle Vás měl na německé dálnici tomuto autu ujet?

Např. Honda Civic TypeR stojí 1,35M, má 329koní, zrychlení 0-100km/h 5,4s, maximálka 275km/h. Myslíte, že autu se skoro dvojnásobným výkonem po pár minutách ujede?

A dále - myslíte, že inženýři auto stavěné na okruh nenadimenzují tak, aby vydrželo v režimu Endurance opakovaně zrychlovat/zpomalovat v plné zátěži, rozhodně více než 3x?

6 1
možnosti
IM

K čemu je takové šaškování? S elektroautem někdo ze zákazníků bude driftovat?

5 6
možnosti
BB

Já třeba ano, je to super zábava a EV bude krásně plynule dávkovat energii. navíc jde o demonstraci výkonu a těch ubohých litrových spalováků už mají všichni plné zuby.

3 3
možnosti