- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně, aby taky nepálil baterku a neskončil na týden v kontejneru s vodou
Trabant taky pálil gumy.
A měl několik koní.
Hezky to naprogramovali.
Pro mě potěšení z jízdy znamená potěšení z interakce mezi mnou a strojem. Když ale mezi mnou a strojem sedí počítač, tak mě to potěší stejně jako dělat něco na mobilním telefonu. Žádné predprogramovane chování, elektromechanicke kraviny (i přes to, že to umožní jet rychleji) to nezachrání, spíš naopak.
Ve Ferrari taky sedi mezi vam pocitac. Bez pocitace se to neda ridit.
Hmmm, tomu rikam ekologie Tech sestset koni, to je vaha?
Je to celé hezké, ale..
Proč se uvádí jediná výhoda právě zrychlení z 0 na 100km/h?
To tahle drahá auta neumějí více? Maminka pálící gumy při výjezdu z podzemní garáže s dětmi na sedačkách..
Chápu, že jde o speciál, pro speciální případy, se speciálními sklony, ale to neumějí nic jiného, než narvat do auta 2kg lithia a 50kg mědi a 56 řídících jednotek, jen kvůli prostému zrychlení z 0 na 100km/h a maximální rychlosti, kterou stejně nikdo rozumný nedosáhne. Nenajde se nějaká normální hlava, normálního člověka, jak využít potenciál rozumněji?
Mně se to naopak libí, můžete mít i normální verzi pro maminku s kočárkem. Já už mám děti velké a chci se bavit.
k čemu mi je pálení gum? Já potřebuji auto na cestování a ne nabíjet každých 300 km.
Tak si ho nekupujte, je to ostrá verze a není určena pro vás.
Pálit gumy umí jen hlupák a možná pan redaktor. Pravidelně používám nový firemní naftový třílitr 4x4, asi osmikvalt, není důvod to počítat. Ovšem nějakého škubání jsem si nevšiml a co se pneumatik, tak jedna sada stojí několik desítek tisíc, tak se logicky snažíme aby vydržely co nejdéle.
Aha, já jsem hlupák a občas mě to fakt baví s Mustangem. Ale zase považuju Vás za hlupáka, když to jen tak stupidně odsuzujete. Driftování pálí taky gumy a úžasně člověka naladí na jeho auto. To je pak sakra rozdíl, když se něco na silnici stane a umíte s tím ;-)
Která osmirychlostní dvouspojka "charakteristicky" škubne?
No a brzdit levou nohou jde snad u většiny aut.
Krásně se to čte. Když v reálu potkáte podobné elektromonstrum třeba na rychlostně neomezené německé dálnici tak s několikanásobně levnějším normálním alespoň trochu sportovním autem tomu po pár minutách ujedete. To elektromonstrum totiž není technicky schopné to maximální zrychlení opakovat hodněkrát po sobě. Většinou je to tak třikrát a dost.
Neznáme cenovku, počítejme 2,5-3M. Který aspoň trochu sportovní vůz v ceně 1-1,3M by podle Vás měl na německé dálnici tomuto autu ujet?
Např. Honda Civic TypeR stojí 1,35M, má 329koní, zrychlení 0-100km/h 5,4s, maximálka 275km/h. Myslíte, že autu se skoro dvojnásobným výkonem po pár minutách ujede?
A dále - myslíte, že inženýři auto stavěné na okruh nenadimenzují tak, aby vydrželo v režimu Endurance opakovaně zrychlovat/zpomalovat v plné zátěži, rozhodně více než 3x?
K čemu je takové šaškování? S elektroautem někdo ze zákazníků bude driftovat?
Já třeba ano, je to super zábava a EV bude krásně plynule dávkovat energii. navíc jde o demonstraci výkonu a těch ubohých litrových spalováků už mají všichni plné zuby.