- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
soudruzi to neni vo kalkulaci nákladů to je vo diagnoze hummer
Zlaté nové Suzuki Jimny.
https://www.youtube.com/watch?v=rovCjFVTZHk&feature=youtu.be
Hmm, tak to bych koupil tiptop vybavenou SQ7 a ještě by mi 1 jedenapůl míče zbylo. Plus bych za každých 100km ušetřil přibližně 300Kč a ještě bych jezdil v poholdném svižném univerzálním autě, co nezpůsobí protijedoucím řidičům na okresce náběh na infarkt, protože nemají kudy projet.
Lidé, kteří tvrdí, že se automobily používají z praktických důvodů, jsou buď a) řidiči dodávky, nebo b) blázni.
Hmm, a co udělá ten Váš I-Pace před 40cm ležícím stromem? Nebo 60ti procentním stoupáním? Hummer si nekupuje někdo kdo potřebuje luxusní nákupní tašku do města a ne dál než 200km od elektrické zásuvky. Ta auta nejsou jiná liga, to je úplně jiný sport!
Interiér jak z Kaipanu, za ty peníze mám G-wagen, to už je trochu jiná liga. Nebo RR Velar, Caterham a Jaguar XFR najednou :)
1. Jak to zlegalizovali na silnice? V USA možná OK ale v Evropě? U nás je snad největší přípustná šířka 2.5m (v některých situacích 2.6m) ale nevím, zda s nebo bez zrcátek.
2. Motor má 1350Nm a převodovku tam dali s maximem 841Nm?
V USA může na silnici jezdit cokoliv, co splňuje zákonné požadavky, které jsou v porovnání s našimi docela směšné. V podstatě auto musí mít světla, kola a to je vše.
Ve vnitr to tedy nevypada moc pohodlne.