Diskuze

Legendy pískovišť a dětských pokojíčků: ferrari s přívěsem, tatrovka

Měla volant i čtyři kola, ale po koberci je poháněl setrvačník, baterky nebo dětská ruka. Kdysi stála autíčka z českých dílen pár korun, ale radost, již udělala pod stromečkem, byla vždycky k nezaplacení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty jo, co jsme těch potvor na obrázku 5 měli... Dělali jsme s nima závody z kopce, hlavně bylo potřeba je pořádně zatížit. Tatrovku jsem neměl, měl jsem 706 trambud valník, o něco menší než Tatra.

0 0
možnosti

Tatra 138 či 148, oblíbený oranžový kolos na šesti kolech, i jejich modernější nástupce 158

Jednoduchý ten novinářský svět. Když byl model 138 a 148, následovník byl 158 a předchůdce 128 a 118 ;-D

0 0
možnosti

J33a22n 95L48u91k93á66š

25. 12. 2017 18:53

Mam jeste doma puvodni tatrovku a ta nova zkracena mozna uveze 100 kg, ale ta stara (delsi) je proste lepsi, uz jen kvuli tomu, ze ma realisticky vypadajici proporce, jelikoz neni zkracena.

1 0
možnosti

A já mám ve stejném měřítku sklápěčku Mercedes, r.v. 1972. A ty detaily, to je paráda. Heč! :-P

Je skvělé, že se Tatra zase objevuje na pískovištích, byť je kratši R^;-)

1 0
možnosti

Hračkářství za socíku bylo plné hraček, až jsem se divil, co všechno se u nás vyrábělo.

Myslím si, že v tom jsme za světem nezaostávali, když vezmete malé patnáctí milionové Československo, proti celému světu. Potom existovaly prodejny pro modeláře, Mladý technik, které zanikly bez náhrady, kde bylo možné zakoupit od vláčků, všech velikostí, až po modely letadel, lodí, raket, raketové motory atd.

1 0
možnosti

J11a60n 77L15u63k29á39š

25. 12. 2017 18:50

Dnes taky existuji modelarske prodejny, kde se tento sortiment dostane.

Modely sice byly, ale kvalitni delalo jen OEZ Letohrad, napr. modely z Kovozavodu Praha staly za houby, tam dily vubec nepasovaly do sebe, kvalita byla otresna. Pokud to clovek chtel rozumne slozit, tak musel vsechny ty licovaci vystupy upilovat a slepit to bez nich.

Dalsi problem byl s barvami, jelikoz v praxi se vyskytovala jen domaci sada Unicol Model, ktere mely par odstinu a kvalitou povrchu se zahranicnim barvam Humbrol ci Revell ani nepriblizovaly. Zahranicni barvy se sice oficialne v omezene mire dovazely, ale v praxi slo o nedostatkove zbozi, podobne jako zahranicni modely ze zapadu, ktere se tez v omezene mire dovazely.

0 0
možnosti

Já měl Tatru 138 kterou vyráběl Technoplast Chropyně n.p..;-)

1 0
možnosti
Foto

Měl jsem Tatru i Moskviča. Byla tam plochá baterka, aby svítila světla.

1 0
možnosti

Tak na konci fotogaLERIE NA LEGENDY PÍSKOVIŠŤ MI NASKOČILA REKLAMA NA CHLAST - inu, stárneme ;-D

(sorry, omylem jsem zapnul Capslock a nechce se mi to přepisovat :-P )

0 0
možnosti

I24v48a59n 82P48e85t79r43í94k

24. 12. 2017 17:42

Tatra 158 ???Čo to je?Tatru 613 beriem v akejkoľvek farbe i keď sám vlastním klasicky čiernu.

2 3
možnosti

Také moc nechápu. T158 samozřejmě existuje, ale je to současný produkt s budkou DAF. Ten skutečně za dob totáče neexistoval.

0 0
možnosti

Autor asi čerpal z čínského trhu. Pod originálním článkem byl odkaz na zbrusu nové boty Nake nebo Adihas ;-D

0 0
možnosti

P81a52v36e46l 63Š88e42b88e23k

24. 12. 2017 12:38

Upřímně t 613 si dovedu predstavit v zelené barvě neb ji vlastnim

3 0
možnosti