- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auta - vzroste pořizovací cena NÁSLEDKEM BUDE
Pokles počet vyrobených
Budou rušeny výrobní závody a propouštěni zaměstnanci (nejdříve mimo mateřský stát například v ČR)
Subdodavatelé zkrachují
Nezaměstnaní přestanou využívat služby
Nezaměstnaní nebudou potřebovat auta k dojíždět do zaměstnání
Věk vozidel naroste
Vzroste cena náhradních dílů
Nebude důvod produkovat velké série vozidel
Vzroste pořizovací cena vozidel ... A jsme tam, kde jsme začali.
Trh to "vyřeší". Už vidím přeplněná parkoviště před fabrikama. Pak nastane krize v odbytu. Bude se to řešit až na vládách. Pak se zavede šrotovné. Drahá a nespolehlivá Německá/Francouzská/Italská/Anglická,... auta budou postupně vytlačována levnými Čínskými, Rumunskými, Korejskými,....Časem i Indickými nebo Ruskými. Oživí se trh s náhradními díly, který díky prodejům nových vozů značně stagnoval. Průměrný věk v ČR postupně vzroste až ke hranici 20-ti let. Na STK vzroste korupce o 100%. Všichni budou nakonec spokojeni.
Kdysi jsem četl, že v budoucnu vlastnit auto bude privilegium majetných. Podobně se psalo i o vysokých cenách letenek. Považoval jsem to za utopii. A ejhle, pomalu a jistě je to zde.
Možná v budoucnu zvládne rychlovlak trasu Praha - Brno za 1 hodinu, tak na co auto.
Auta, pravděpodobně elektrická, budou ve městech k pronájmu na kredit a na cestu na chatu si pronajmeme auto na 2 dny.
Ekonomicky to bude mnohem levnější. Vezměte v patrnost cenu auta, amortizaci, pohonné hmoty a na kolik hodin auto denně skutečně potřebujeme, na 3 hod. ?? a zbytek dne stojí v garáži či na chodníku. Naše rodina v počtu 6 dospělých, vlastní 6 aut. Bylo by zajímavé kolik hodin denně skutečně jsou k užitku.
Koncern Volkswagen už varoval, že propustí až 100 tisíc lidí = 100 000 dalších voličů levicových stran.
Jako snaha o zlepšení ovzduší bych to bral. Jenže Evropa se podílí na znečištění planety tak 1 promile. Auta s Euro 4 už jsou hodně čistá. Spíš je otázka, jestli by nebylo moudřejší redukovat dopravu tím, že by místo ježdění autem do práce, by lidi jezdili na kolech,motorkách, skůtrech, malých městských vozidel.a městskou/příměstskou dopravou. Indie, Indonésie, Čína už dávno jezdí na těchto dopravních prostředcích, protože ani jinou možnost díky zalidnění nemají.Výrobci chrlí stále větší a větší auta. Na délku, výšku, ale i šířku. Komunikace přestávají stačit. Pak stačí málo a je dopravní kolaps.
Už jsem to tu psal....budeme jak na Kubě, leštit 60let stará auta.
Nikde jsem se ale nedočetl o ještě jedné možnosti..automobilky jednoduše zavřou krám.
ano ty, které správně nezareagují na pozvolně měnící se situaci, dopadnou stejně jako třeba bývalá jednička trhu Nokia,.....zavřou krám.... jiné je nahradí.....
Těší mě že až bude tohle povinný, tak já už budu řídit maximálně kolečkový křeslo a budu se smát všem který budou na parkovištích hledat volnou zásuvku.
Proc hledat, proste nekoho odpojite a zapojite svoje...
Krom výroby a distribuce další el. energie + přesun emisí do našich uhelných elektráren je tu další problém. Kde vzít zdroje na naše elektronické spotřební zboží, především Kobalt! Vyvraždit druhou půlku Konga - belgické kolonie? ... ... ...
jakože by někdo vyráběl ten kobalt z těch mrtvol?
Jůůů. Kolaps. Brusel ohavný. Fajn - dusíme se ve vlastních emisích, skleníček se pomaloučku plní, sluníčko nám připaluje lejtka, a co budeme dělat ? Nic. A nadávat.
Já vím, prosím pěkně. Každá rodina dostane zdarma kolo, ale né jen tak ledajaké. To se napojí do sítě a povinně máma, táta, děda, babi, syn, dcera šlapat. A ráno si pak můžete usednout do toho el. nesmyslu.
Je tu řešení. Před každým vozem by běžel Brusselský úředník s praporkem a lapačem emisí, tak jako kdysi. Alespoň tak by byli k něčemu užiteční.