Diskuze
Pro nákup elektroauta je argumentem jen cena za kilometr, říká expert
Děkujeme za pochopení.
P20e27t78r 18H92a33r80i38p23r20a41s45a86d 30H27a59j33i40č
Pro nákup elektromobilu je a) Ekologie b) Trochu větší pohodlí +- c) Jednodušší údržba d) Možnost si ele vyrábět doma z panelů. Cena za kilometr se může rychle změnit, takže pokud není člověk samovýrobce, moc se na to spoléhat nedá.
O88d70s98t36r63a34n88ě17n78ý 15U37ž65i12v75a92t72e74l
O28d32s90t82r46a14n26ě81n56ý 45U19ž57i47v31a23t24e31l
A37n37t50o82n62í53n 28S84e54b74e10r57a
Njevětší terno je E-Golf. Dojezd 200 km. Cena milion.
Za mín než polovinu, máte o dost lepší a prostornější beznínové auto.
M18o65j51m24í54r 97P36o42p56p
Mohu jen souhlasit s "Michal Krčál". Právě jsem chtěl napsat totéž. Propad spotřební daně za prodej benzínu a nafty bude stát (přinejmenším) kompenzovat zavedením spotřební daně na elektřinu "tankovanou" do aut - systém el. rozvodů už dnes umí tento druh připojení rozlišit. V tom okamžiku bude elektromobil nejen výrobně extrémně drahý, výroba neekologická a případná recyklace značně komplikovaná, ale samotné náklady na provoz v přepočtu na km se citelně zvednou. A ještě výrazněji tomu může do budoucna pomoci i plánovaný odklon západních zemí od tepelných a jaderných elektráren.
V51l65a82d53i17s87l79a59v 41B82u23r50y79š47e65k
nebude to kompenzovat spotřební daní na elektriku
M31i91c65h78a71l 97K91r38č25á34l
Ty výpočty jsou trochu mimo. Až se státu začne snižovat výnos spotřební daně z paliv, tak ho bude muset někde nahradit. Takže bude muset zavést spotřební daň na elektřinu. A tu bude platit i ten co elektroauto mít nebude ale bude elektřinu používat normálně v domácnosti. Aby se nám to levné ježdění v elektroautech nakonec ještě neprodražilo.
J43a91n 33V85á80c74l85a71v67í38k
Stát to vybere na dani za ujetou vzdálenost (což se nepřímo děje v podstatě už dnes u daní z pohonných hmot) - budou platit motoristé jako dnes, majitelé aut se spalovacími motory budou zdaněni dvakrát, takže zůstane zachována výhoda elektromobilů a nebude se sahat na cenu elektřiny.
Jednoduché a sociálně lépe průchozí než nesmysly o spotřební dani na elektřinu.
S54t65a48n35i23s91l86a17v 37C28h85y91t61r42a
Stát/Brusel se snaží lidem nutit el. auta. Kolik jich sám užívá? Stačí mi kouknout na TV, když se přijíždí na nějaké jejich zasedání. Zatím jsem tam žádné neviděl. Když oni nám elektriku, já jim zase Flintstone car.
J57a70n 57D59l36o66u29h68ý
eGolf se montuje tak, ze se vezme normalni hotovy benzinovy golf, vykucha se a narve se do nej EV pohon. Pak je jasne, ze takove auto stoji 2x tolik co normalni golf !!!! Ekonomickej nesmysl.
V18l23a26d48i59s36l68a15v 61B92u63r62y20š22e33k
časem se to začne montovat jinak a pak to dostane ekonomickej smysl
F72r78a46n38t26i20š61e79k 50B39ě89l38o20v26s35k44ý
No teď jsem viděl v autosalonu e Golfa za milion který za 15 hodin v zásuvce ujede 200 kilometrů. Tak já nevím, asi se nějak neorientuji.
T18o85m56á35š 18B73e42r59k48a
A kolik myslíš, že stojí normální Golf? Dej si v konfigurátoru 4x4 a automat a jsi taky přes milión.
O32d65s92t38r98a31n44ě47n84ý 80U89ž38i13v58a56t42e74l
R18a68d97e57k 87N35e58u62m54a34n65n
bude to kupovat státní správa za naše peníze
z cizího krev neteče ....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha