- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak rekneme si uprimne, problem byl v tom, ze v DHL asi nekdo zapomel proverit ambiciozni plany toho startupu co koupili. Jestlize v planu bylo mit auto, ktere sice nebude opravdove elektroauto, ale par svarenych jeklu s elektromotorem a bednou na baliky s malym dojezdem, ale bude se vyrabet za 5000 EUR, tak to dava smysl. Problem nastal v tom, kdyz nakonec tuhle hromadu svarenych jeklu s bednou na baliky a mizernymi jizdnimi vlastnostmi vyrabeli za cenu konkurecnich normalnich elektrickych dodavek....
Tak predpokladam ze to fiasko tkvi prinejmensim v tom, ze jeden kus stal pres 600000,- Kc a dojezd ma jen 100km.
No proste DHL naletelo majitelum startupu, ze to dokazi vyrabet za 5000 EURo. Startupisti jsou z prodeje za vodou, DHL jakmile jim to doslo tak to nechalo pomalu vysumet do ztracena...
Kdyby to nebyla úplně vodjetá vrána tak já bych to klidně vzal - na poskakování kolem komína by to stačilo. Nákladový prostor přepychový, užitečný náklad je pro přepravu krepáku, ale mě by to stačilo. Za ty prachy - citigo stálo půl míče a jakej to je skřet. Na ten tankodrom u nás na venkově je každýho slušnýho auta škoda, tohle by mohlo posloužit. A že to je holomráz je jen a jen dobře, kde nic není tam se taky nic nerozbije.
To, že někdo zmrsi elektroauto, není důvod je smahem zatracovat. I česká pošta už má elektroauta a ta zatím jezdí. Elektroauta dělají i Japonci, Toyota či Nissan, už jsem viděl i elektrickou škodovku.
Tak logistická firma potřebuje aby to bylo i levné, jinak neúměrně rostou náklady na doručení.
Škoda, že v článku nejsou informace co bylo tou zásadní chybou, kvůli které to skončilo tak špatně. Cenu komponent té skládačky snad předem znali, své potřeby taky. A jsou snad dost velkou firmou na to, aby si mohli najmout i slušné odborníky.
Jsou většinově státní firmou. To si myslím vysvětluje vše naprosto dostatečně :-)