- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak snad v té kraksně nikoho nenabourá.
To už je stejné úrovně, jaké dosáhl bydlík bábi Běty s Františkem ve Vyprávěj předělaný z pohřební dvanáctsettrojky - akorát že se jim tam tedy nebude furt zasekávat špacírkvalt ...
Tak tohle auto na fotkach urcite nestalo 60tis.
Jestli jo, tak bych si taky jedno stejne rad koupil
My jsme měli jako obytné auto Škodu 105. Postele tam byly už z výroby (neměla opěrky a opěradla šla sklopit do roviny, to dnešní auta neumí), takže nebyly nutné žádné dodatečné zástavby z papundeklu. Kuchyň a koupelna byly externí, stačilo vozit sirky a ručník. Podle toho, jestli se chtěl člověk koupat nebo jen sprchovat, zastavil buď u jezera nebo u vodopádu. Soběstačnost i jízdní vlastnosti vozidla šly upravovat podle potřeby počtem beden s pivem umístěnými v kufru. Průchodnost lehkým terénem mohly závidět i dnešní SUV.
tak nechci rypat, ale nebylo by lepsi za tech 650tis Kc koupit rovnou ten obytnak?
Slušnej brajgl tam.. Nevím no, jestli je tohle zrovna k chlubení na článek, o kvalitě fotek netřeba se rozepisovat..
Jeden mladý Němec si předělal na "bydlíka" dvojkovou oktávku, i s externím topením na střeše :-) Takže Transit svojí velikostí lážo plážo.
Tak viděl jsem ledacos. Tohle je zoufale malé na to, aby v tom jely 4 osoby, bagáž a ještě bycikl nebo dva. V 80. roce jsem měl Š 1203, kde jsem vložil rozkládací gauč z kuchyně a stolek a měli jsme konfortní bydlení ala 1980. Dnes by se s tím jezdit nedalo. Tohle je pouze nuzné, bydlení na kolečkách, ale lepší než stan.
Mně to auto připadá na přestavbu moc malé