- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dizajn od Bangle je doslova odpudivý. Aj v interiéri, aj v tvaroch karosérie. Ale to nie je to najhoršie. Oveľa horšie je, že pôsobí (Česi na to majú výstižné slovo) lacino. BMW pred aj po Banglovi pôsobili aspoň trochu luxusne, Banglove verzie vyzerali ako lacné detské hračky z Číny
Väčšina kupcov je tieto BMW kúpila nie kvôli ich dizajnu, ale napriek ich dizajnu. Nakoniec, moc úspechu BMW tejto doby nepozbierali.
Bangle bol typický prípad, keď dizajnér nenavrhuje veci pre ľudí, pre kupujúcich, ale pre seba. Podobnú dizajnérsku filozofiu majú aj Francúzi, a potom ich predaje vo vyšších triedach podľa toho vypadajú.
V oblasti dizajnu pre výrobky vyrábané vo veľkých sériach platí jedno základné pravidlo: čím je nejaký výrobok drahší, tým musí mať konzervatívnejší dizajn (aspoň v západnom svete, vo východnej Ázii majú ľudia - povedané diplomaticky - trochu špecifický vkus ). Vo sfére áut sa stačí pozrieť na Rolls-Royce a Bentley.
Mě se Z4 libí ze všech bmw nejvíc. Akorát sem asi natvrdlý ale nevidim spojistost s tim muzeem, nějak nechápu ty “plameny na povrchu”
Parádní článek - design nehodnotím, to je opravdu subjektivní záležitost, ale informace v článku jsou podané vynikajícím způsobem. Za tohle to premium stojí. A ta pětka generace E 60 - to byla supr kára, říkejte si co chcete, ze předu to auto působí správně nas....m dojmem. Jiná stránka je věc kvality oproti E39 - za to ale Bangle nemůže, za to vyřezat rezavým srpem někoho jiného.
Jako fanda značky a majitel několika BMW říkám, že Bangle je zodpovědný za nejhnusnější auta v historii značky...
Nejhnusnější auta. To už i současný směr BMW je hezčí.