- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten jezevčík iPad snad designer MB zapoměl nějak integrovat do palubní desky či co... takto to na mě působí jako že nevěděl co s tím, tak si ho tam odložil, a on to někdo mezitím dal do výroby. To samé zadní světla u MB, bez hvězdy vzadu bych si tipl na hjundé či kiu. Toto není Mercedes... U BMW se mě ten design zdá alespoň odtažený do konce
Mě tenhle druh vozidel připadá jako totální plýtvání materiálem, palivem,místem-obrovská hromada železa, plastů a gumy. Pořizovací, provozní náklady asi budou výrazně vyšší, než běžné vozidlo. Při představě, že bych jenom měnil pneumatiky každé 4 roky v tom rozměru, co je na to třeba, mě přivádí do rozpaků. Je to přesně ten druh vozidel, který jde zcela opačným směrem, než EU emisní plány. Je to volba něco mezi autem, autobusem,tankem. Většinou v tom sedí mladá odbarvená blondýna s telefonem u ucha jedoucí na nákup do hypermarketu.
Ten kdo si kupuje takové auto, neřeší ani pneumatiky ani palivo a třeba ten mercedes částečně elektrický jezdí za 6.5 l/100. To je jak litrovej golf.
Tyhle ty "premiove SUV" (priserny marketingovy blabol) moc na emise nekoukaji. Chtelo by to jejich progresivni ekologicke zdaneni.
Nevím, ale kategorii "prémiových SUV" založil Range Rover o dvacet let dřív....a elektricky ovládaná zadní sedadla měla Alfa Romeo 164 na začátku 90 let....
Kdyby tam nebyla hvězda nebo ledvinka, tak to klidně může být standardní Korejské auto, už se ničím neliší, ani technikou.
Tak to opravdu ne:) Naskok se samozrejme stale snizuje, ale Mercedes stale je podle ma stale v technice velky naskok.
Po Plzni už asi měsíc jezdí maskovaný GLE a asi i GLS.
Krásná auta.... MB teda pro mě vypadá líp.