- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak podľa vizualizácie to vyzerá na totálny prepadák.
Auto, které si nemůžu sám řídit? Hmmm. A když si Apple usmyslí, že už jsem se za týden nauhlíkostopoval až dost, tak neodjedu? A nedejbože, když nebudu napíchaný...
iPhone pro lepší pocit si může dneska koupit každý čičmunda, když podepíše půjčku, tady bysme se ale pohybovali v jiných řádech.
Mam tedy od Apelu telefon, ale tohle je teda fakt hnus auto, nemam tu blijiciho smajlika
Vida, další krásná pohádka o zázračných samořiditelných automobilech, které svět za současnych technologií a dopravní legislativě v reálném provozu neviděl a ještě dlouho neuvidí. O “přelomových, zázračných a zlomových či inovativních” akumulátorech, o jakých čteme v progresivistických článcích desítky let nemluvě.
Tomu, že legislativa rozhodne o odpovědnosti za zaviněnou nehodu plně samořítitelného auta (výrobce/majitel/řidič-neřidič,...) v nejbližších padesáti letech může věřit leda Pepek Vyskoč.
Tak zatím vše od Apple jsou jen předražené krámy, takže nelze očekávat, že by auto od této firmy byla pro Teslu konkurence.
Před mnoha lety mohli koupit Teslu za babku, ale oni řekli ne, a teď do toho narvou stovky miliard...
Není dnes Apríl? Pravděpodobnost toho, že nějaká firmě samostatně v utajení vyprodukuje provozuschopne auto je blizka nule. Pokud se k tomu přidají ty zmíněné vlastnosti a plnou samoriditelnost pak se pravděpodobnost rovná nule.