- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejčistší kamion je kamion na železnici.
Z článku vyplývá, že ten "krám" nehlídá emise, ale jen hladinu adblue v nádrži. Vtip?
Tak já nevím, tuhle krabičku nemám, ale když se mi systém ad blue pokazil tak mi výkon motoru klesl ne na 20% ale o 20%, bez větších potíží jsem tedy dokončil jízdu a dojel do servisu.
A p.s. Ad blue se dá sehnat asi za 4 Kč /l myslím že větší problém je to že se mi to prodělalo asi 3x během 100 000 km a pokaždé to byla oprava za několik desítek tisíc Kč
Jen takový dotaz - nešlo by motor upravit tak, aby místo močoviny používal běžnou moč? Pak by tankování nic nestálo :). I za cenu, že by se muselo použít větší množství (moč má jen asi 2,5 % močoviny).
asi by to šlo upravit. Jen by při vysoké spotřebě moči tento systém mohly využívat pouze fekální vozy a vozy zajišťující vývoj ToiToi
S pokutou ho pošlou do nejbližšího servisu ?
Není tohle náhodou nepovolená úprava/zásah do schváleného vozidla, takže provedením zásahu auto je technicky nezpůsobilé a mělo by být na místě odstaveno se zákazem další jízdy ?
To by bylo výchovné, pokud by museli pro kamion poslat odtahovku.
No nekupteto, cca 2 tisíce :D
https://auto.bazos.cz/inzerat/80762766/TIR-AdBlue-emulator--Vypnuti-AdBlue--Univerzalni.php
To zařízení ale není určeno k provozu na pozemních komunikacích, lze ho použít pouze k servisním účelům.
Dobre, ze s tim snad hodlaji neco delat. Jen poznamku k jedne metode manipulace se ctenarem vetou: „Pokud vezmeme flotilu dvaceti kamionů jezdících po Evropě, tak vlastník jen na AdBlue za rok ušetří přes milion korun.“ -- Proc troskarit? U flotily dvouset kamionu se uz jedna o vice nez 10 milionu korun.
To že je celá ta myšlenka nesmyslný konstrukt pan odborník vůbec nebere v potaz.
Vážení diskutující.Pokud si opravdu myslíte, že toto je malý problém, ťukněte si do vyhledávače : emulátor AdBlue.
Já použil jenom jeden.
A podle počtu odkazů to asi nebude zas tak malý problém.
No, on to není vůbec žádný problém. Například MAN montuje emulátor do svých aut v základu a zcela legálně je s ním to auto homologováno. Montáž toho emulátoru není nijak postižitelná, protože na obrovské ploše Evropy nejen že žádné Adblue nepotřebujete, ale ani ho tam nekoupíte, jde o to, že by emulátor dopravci neměli používat tam, kde se používat nesmí, to je celé.
Kam se podíváte všude se tenhle odborník na emise předvádí kolem dieselů jako kdysi Rychtář okolo Bartošové.
Pravidelná anit-diesel-masáž na iDnesu.
Dieselový motor může za to, že jsou kamioňáci šmejdi a hovada...
Argument typu: zlodějská Škoda Superb, protože s ní jezdí taxikáři. Zakázat výrobu!
Jistě si to vymysleli ti, kteří točí těmi kolečky.