- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Design stroje je tak asi vsechno cim to muze zaujmout. Jak uz tu bylo napsano, reseni rizeni tohole drobka a umisteni motoru by byla tragedie. Navic se mi tam ta zadni lyze pak uz zda zbytecna (stacila by nejaka mala pro udrzeni stability)
Sportovni skutry se navrhovali s dvema lyzemi vpredu a jednim pasem a nakladni (viz rusky Buran, chcete-li Vichrice) mel dva pasy vzadu a jednu lyzi. Zataceni byl trochu problem ale resilo se to prenesenim vahy na jeden z pasu.
To se zase rakusaci blejskli
Jako designová studie je to zajímavé a hezké, ale pro praxi? Udělat skútr jako "polorolbu" s tuckerovskými pásy vepředu? Strašně drahé, technicky náročnější. Rozložení váhy pro výjezd bude asi slušné díky těžké motorové části vepředu, ale co při jízdě z prudkého svahu dolů?
Ale tohle zjevně nikdo vyrábět nebude, hoši se potřebovali prezentovat a zaujmout. Což se jim povedlo.
Nohy dám kde?Chybí čelní (plexi) štít.Řešení zatáčení asi vyjde draho díky zadní lyži a masivním pásům. Ale jinak pěkné :-)
Zatáčet může třeba ta zadní lyže - jako u kombajnu
Případně doplnit samostatným řízením rychlosti pásů - otáčení u tanku.
jen co je pravda, snowmobile je anglicky snezny skutr.jinak dobry.
pasy jsou nakresleny spravne, ale mit ze skutra predokolku? to bude furt hrabat jako vykonny auta s prednim pohonem, pac tam nebude zadna vaha... tomu nerikam inteligentni design, jen se chteli odlisit a moc u toho nepremysleli....