Diskuze

Na Šestidenní sbírali Češi tituly s jawami, dnes mají zahraniční stroje

Od roku 1913, do dnešních dnů se technika na Motocyklové šestidenní proměnila stejně výrazně, jak šel během posledního století celý světový technický pokrok. Pro první startující by dnešní motocykly vypadaly jako sci-fi. A naopak, dnešní jezdci by se možná na starých mašinách ani nerozjeli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Proč v rubrice Auto články o sportu, navíc s typem motorek který fakt nezajímá už vůbec nikoho

0 0
možnosti
OF

Protože Jawa přišla s novými modely a zaplatila si reklamu s PR články ;-)

0 0
možnosti
VV

Specialy pro sestideni ze strasnicke Ogarky byly lehke a vykonne, konkurencni ctyrtakty proti nim nemeli sanci.Obzvlast kdyz na nich jezdil Jaromir Cizek & Co.

Bohuzel Jawa zaspala a novi Cizkove se uz nerodi.

1 0
možnosti
OP

Dnešní Jawa by asi moc daleko nedojela..bohuzel

0 0
možnosti
VS

Ten sport se hodně změnil. Dřív byla výhoda, že českoslovenští jezdci začínali všichni na Pionýrech ve Svazarmu a než si zazávodili, tak měli ruce po lokty od šmíru. Na Mašitu se chodili diváci dívat na průjezd terénem jako na pánaboha. Holt, měli jsme skvělé jezdce i stroje .. historie se neopakuje.

0 0
možnosti
PB

P48e12t67r 84B71á78č45a

18. 11. 2018 16:54

Tak nevim teda, kliknu rubrika AUTO a mam z 5 poslednich clanku 4 o motorkach a jeden o autonomnim rizeni, coz s autem taky nema moc spolecnyho.

1 0
možnosti