- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před 60 lety jsem si svoje vozidla dokázal ještě rozebrat a potom zase složit a považte, ono to pak jelo! Vidličku řazení u Jawy kývačky jsem si vyměnil vlastnoručně, u Pragy Alfy jsem nýtoval proraženou vanu a lícoval ložiska na klikovce.
Když dnes zvednu kapotu u mé Škody, musím to vzdát. Vidím samé hadice, trubky, kabely a štekry, kdo to sám nedělal, nikdy tomu nemůže pomoci. Šroubuji proto na Zündappu a Hondě, oba mopedy z r. 1982 - na těch ještě poznám, co k čemu tam je.
Ještě před 6 roky jsem jezdil na Suzuki, chopperu. Ale dnes se řítí po okreskách 20 tuny s dřívím rychlostí 100 na hodinu, kdo chce užívat vzduchu nebo krajiny, cestuje tak mezi 60 a 80. To dnes zkrátka už nejde. A motorky s 300 kg se bojím- pokud ji nepostavíte, třeba vám ujede bota na kluzkém podkladu, rozdrtí vám kotník.
A to si představte, že dříve nebyla ani elektřina a už vůbec ne internet. Ale dnes?? Škoda mluvit. Dříve jsme zapalovali petrolejky, louče. A dneska? Člověk otočí knoflíkem a už to svítí. A ty internety. To je strašný, každý tam může psát kdeco.
To už nejsou motorky pro mě. Za chvíli budou i motocykly bez řidiče
Nevíte co je Upside Down vidlice? I když to obrácená tam psát teda nemuseli, asi pro jistotu :-)
Nojo. Všechno je to hezký, ale rád pohladím tu svoji snadno opravitelnou babičku v garáži a dopřeju jí letos nový membrány do karbců. Už má na ně po 1/4 století nárok.