- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Manažeři se na nějaké dobijení vykašlou a normální člověk si toto nekoupí a to ani jako ojetinu, do které by musel vrazit hromadu peněz, slepá ulička
"Superb patří mezi dálkové dostavníky, které workoholické manažery okouzlily plavným komfortem i tichou silou svého naftového srdce. Kdo nepodlehl jemu, naladil se na tlukot šestiválcových motorů. To už je dávno."
To už je skutečně dávno - plavný komfort byl spjatý s platformou audi, ne tou golfí..
"Neutrálním designem belgického všeuměla Dirka van Braeckela, který nakreslil tvář posttotalitních škodovek, nebo prostorností, jež překonávala i sesterský Volkswagen Passat"
Vzhledem tomu že první generace supa byl jen rozříznutý a nastavený passat B5, je to velmi překvapující! A udělat na těle vw stojícího na technice audi tvář škody byla opravdu designová zátěž.
No a hlavně ani Sup 1 žádný plavný komfort nenabízel, ale drncal, jak kdysi trefně poznamenal pan prezident.
chtělo by to nějakej novej článek o elektromobilech, začíná být nuda
jé, už je tam, kona, to bude masakr
Znamená to, že je to zbytečně velký, hnusný vrak?
bych se nebál říct obluda pro prodavače kdečeho, nevyjímaje šejdíře a podvodníky
Doba je rozpačitá na jednu stranu ekologie a pak je tu hledisko ceny a třeba servisu našetřit na takový auto z průměrného výdělku otázka asi několik let to jse projeví na stáří vozového parku české republiky. Takové auto si může koupit podnikatel na firmu a pak když pojede do servisu takho výměna nějaké součástky třeba za 8000 nerozhodí.
A ekologie ? Když byla karanténa a jezdilo minimum aut tak proč se nesnažili emise ? To znamená jediné někdo pěkně kecá nebojte opět o politiku.Jinak auto mě oslovilo tak za pár let na něj nude
doba není rozpačitá, to jen my vymýšlíme hlouposti, protože nemáme co dělat a nudíme se, emise z aut se v našem městě snížily o 20% a aut jezdilo taky o 20% míň, na tom není nic divnýho a člověk, kterej má průměrnej plat, tak se vykašle na ekologii, nekupuje manažerskej superb na leasing a poohlídne se v áčkách po nějaké bílé oktávce klasicky 1,9 TDI 66 kW, nehledí na přetočenej tachometr, tam se dají udělat v garáži bez papíru opravy za pár korun a pokud by chtěl něco lepšího, tak se musí vlastní pílí snažit dostat z průměru a koupit třeby dvoulitrovej přeplňovanej zážehovej mercedes GLS AMG 4 matik, to všichni můžeme, doba je rozpačitá, takovou jsme si ji udělali a musíme se v ní naučit tak rozpačitě žít
Ne ne, stojí jen hybrid. Diesel jede.
Paní Tučková, opravdu děláte do alternativních pohonu nebo jste si přečetla pár názorů a jste kam vítr tam plášť? :)
Hybridní Superb testy
https://www.youtube.com/results?search_query=hybridn%C3%AD+superb+test
Nevím, jak se to se Superbem při rozjezdu, píší, že to cuká. Po Praze už jezdí celkem dost hybridů. Čistě na elektrinu se rozjíždí plynule. Asi nějaká vychytávka od Škodovky?
Noa teď by mi ještě někdo mohl objasnit jakou konkrétní výhodu mi tento superb který je mnohem složitější než ten klasický přináší, kromě toho že by s tím člověk mohl jezdit levně do práce, ale ani to není úplně pravda i při plné baterií, jakzmineno v článku, nehledě na to že tento typ auta se asi primárně nekupuje na popojiždky kolem komína.
nemá žádnou výhodu, potřeby zákazníků jsou často pro lidi nepochopitelný a ne vždy se prodají jen auta s prokazatelnými výhodami jaké měly motory 1,9 TDI 66 kW, myslím, že i navzdory absenci jakékoli výhody si tohle auto svoje zákazníky najde, tak nebude to zjevně trhák z doby před 30 lety, kdy motor 1,9 TDI okouzlil drtivou většinu motoristů tahem odspoda, charakteristickým chrochtáním a spotřebou 4 litry nafty, ale svoíje místo na slunci si tenhle motor jistě taky najde
Tomečku to co má corrola za hybrid to je výsměch. Kde mě hybrid u Toyoty trochu potěšil byla nejnovější RAV4