Diskuze
Elektrická budoucnost v praxi. Volkswagen uchvátí silou virtuální reality
Děkujeme za pochopení.
P32a96v92e77l 64M29a74r40t97i37n22e74k
Docela smutna budoucnost. S necim, co se dodnes neprosadilo a je to prosazovane administrativne. Uzijte si to.
V36l83a41d84i37s16l94a31v 74B88u80r17y84š34e94k
nečeká tě nic dobrýho, budeš jezdit s něčím, co se neprosadilo
Z65d18e88n34ě83k 45P34a25v95l91i60š
V naší firmě máme řadu vozidel, všechno nafta, od malých dodávek, přes kombíky pro obchoďáky, až po třiapůltuny na rozvoz zboží,+ jeden benzínový Kodiaq. O baterková auta jsme se také zajímali, ale ekonomicky to nevychází.
V46l97a34d33i55s69l29a39v 38B64u67r92y68š72e18k
Kdyby to ekonomicky vycházelo, tak by s tím jezdili všichni
D81a42v26i84d 91V40i33k19t31o18r12a
Fascinuje mne, jak se tady každý člen elektrosekty rozplývá nad tak mizernými dojezdy. To i ta moje čínská motorka má na 14 litrů benzínu v nádrži dojezd mnohem delší než ty předražené frikulínské elektrické zázraky, moje 15 let staré auto dojede na jednu nádrž k moři.
Fakt už jste směšní s touhle propagandou.
V37l39a11d68i45s91l76a69v 96B95u50r43y20š86e54k
moje 0 let starý auto tankuje než dojede k moři 3x, ty máš dycky něco extra co jiní lidi nemají
L95e39o96š 25S29t61a75n19ě52k
Proboha kdo ta auta fotí?? Desítky stejných fotek z venku a z vnitřku prakticky nic - jenom budíky, lednička u zadního sedadla a plný kufr
E81r78i17k 67A15r73n25o11l46d
Stredna trieda pomaly mizne. Tieto auta ostanu len pre majetnych, bezny obcan pojde MHD alebo pristane na zdielane auta, ktore mne osobne pridu ako no go.
J67i90ř10í 36V94e32l10í90š12e20k
Tato auta nebudou pro nikoho, pokud se VW rapidně nezlepší. Jestli to takto potáhnou dál, budou už tu jezdit jen Korejci a Tesly.
K38a40r98e15l 96T46.
Každému racionálně uvažujícímu člověku je jasné, že EV mají své pro a proti...stejně jako klasická spalovací auta. ID3 je kvalitní auto, které trpí nedostatky v infotainmentu a stále ne dobře vyřešeným bateriovým managementem v zimě, kdy spotřeba roste neúměrně i vysoko nad 20 kWh/100 km. V článku indikovaná spotřeba není nereálná, i ta však není výtečná. Osobně jezdím s Konou (150 kW, 64 kWh), aktuální průměrná "letní" spotřeba (prokazatelná) se pohybuje na úrovni 11-12 kWh/100 km. V otázce spotřeby má tedy VW jistě co dohánět.
Z92d21e15n88ě49k 61P29a58v86l65i84š
Pane T, píšete - každému racionálně uvažujícímu člověku je jasné... Mně, jako racionálně uvažujícímu člověku je jasné, že koupit 3x tak drahé auto Kona v elektrice oproti benzínu je ekonomický nesmysl. Co si o tom jako racionálně myslící člověk myslíte vy?
J19i63ř32í 79V48e95l52í95š54e68k
Neuvěřitelné, jak daleko to VW dotáhl. Když se člověk podívá na hezčí, lepší, rychleji nabíjející Hyundai Ioniq5, nenajde důvod, proč by si měl koupit tenhle VW. Elektromobily od VW byly staré už když je slavnostně představili (totéž platí pro náš Enyaq). Nabíjení je polovičním výkonem než co má Hyundai, hlučnější to je, méně místa v tom je, tvrdší to je, to si to mám jako koupit jen kvůli značce? Ne, děkuji, už mám Ioniq..
M43a74r25e37k 59B64a79r21t82o72š
Kúpte si aku auto! Nemáte kde nabíjať? Kúpte si dom. Nechcete nabíjať draho? Kúpte si panely...
J19i30ř70í 80V13e95l57í27š39e79k
Všechno zmíněné už jsem udělal a je to opravdu parádní, doporučuji Vám to také.
F76i18l65i24p 81Z48á87v58o90d12n61ý
Pěkné marketingové cvičení. Neprodával autor v minulosti hrnce nebo deky z ovčího rouna? Všechna zmíněná negativa auta jsou zabalena do hromady sladkých řečí, v kterých v podstatě zaniknou. A pokud si id3 objednáte hned teď, dostanete zcela zdarma ...
Š11i90m74o58n 46M89a60r89t96y48n46e13k
ID3 je pěkné auto. Dobře se v něm jezdí.
Ale ta spotřeba 16,2 Kwh/100 km je v reálném provozu utopie. Během ekorally jsme sice dostali na spotřebu pod 15 Kwh/100 km, ale při normálním provozu je pak spotřeba 18 16,2 Kwh/100 km. A když se vezme v úvahu, že nelze využít plnou kapacitu baterie je dojezd necelých 400 km
A to za cenu 1,3 mil. za čtyřmístné auto.....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Tajný tip v bazaru: HR-V je typická honda, vzor spolehlivosti
Premium Nedá se říct, že by Hondy HR-V druhé generace byla levná auta. Nejdostupnější bazarovky jsou pořád...
V bahnění, brodění a tahání vejtřasky závodily i traktoristky
Brodění traktorů bahnem, vyjíždění prudkých svahů či vybírání zatáček viděli návštěvníci...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Pronájem komerčních prostor 75 m2, Kojetice u Prahy
Ke kněžihorce, Kojetice, okres Mělník
15 000 Kč/měsíc