Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Elektrická budoucnost v praxi. Volkswagen uchvátí silou virtuální reality

Jsou naší budoucností a budeme v nich jednou jezdit všichni, pokud se naplní diktát Evropské unie. Jak to bude vypadat? Naposledy jsem jezdil elektromobilem před deseti lety a menší zklamání se mísila s většími zklamáními. Jak jsou na tom elektroauta dnes?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Docela smutna budoucnost. S necim, co se dodnes neprosadilo a je to prosazovane administrativne. Uzijte si to.

2 3
možnosti
Foto

nečeká tě nic dobrýho, budeš jezdit s něčím, co se neprosadilo

0 0
možnosti
ZP

V naší firmě máme řadu vozidel, všechno nafta, od malých dodávek, přes kombíky pro obchoďáky, až po třiapůltuny na rozvoz zboží,+ jeden benzínový Kodiaq. O baterková auta jsme se také zajímali, ale ekonomicky to nevychází.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby to ekonomicky vycházelo, tak by s tím jezdili všichni

1 0
možnosti
DV

Fascinuje mne, jak se tady každý člen elektrosekty rozplývá nad tak mizernými dojezdy. To i ta moje čínská motorka má na 14 litrů benzínu v nádrži dojezd mnohem delší než ty předražené frikulínské elektrické zázraky, moje 15 let staré auto dojede na jednu nádrž k moři.

Fakt už jste směšní s touhle propagandou.

2 1
možnosti
Foto

moje 0 let starý auto tankuje než dojede k moři 3x, ty máš dycky něco extra co jiní lidi nemají

0 1
možnosti
LS

Proboha kdo ta auta fotí?? Desítky stejných fotek z venku a z vnitřku prakticky nic - jenom budíky, lednička u zadního sedadla a plný kufr :-/

2 0
možnosti
Foto

E81r78i17k 67A15r73n25o11l46d

15. 8. 2022 11:40

Stredna trieda pomaly mizne. Tieto auta ostanu len pre majetnych, bezny obcan pojde MHD alebo pristane na zdielane auta, ktore mne osobne pridu ako no go.

2 0
možnosti
JV

Tato auta nebudou pro nikoho, pokud se VW rapidně nezlepší. Jestli to takto potáhnou dál, budou už tu jezdit jen Korejci a Tesly.

1 0
možnosti
KT

K38a40r98e15l 96T46.

15. 8. 2022 10:51

Každému racionálně uvažujícímu člověku je jasné, že EV mají své pro a proti...stejně jako klasická spalovací auta. ID3 je kvalitní auto, které trpí nedostatky v infotainmentu a stále ne dobře vyřešeným bateriovým managementem v zimě, kdy spotřeba roste neúměrně i vysoko nad 20 kWh/100 km. V článku indikovaná spotřeba není nereálná, i ta však není výtečná. Osobně jezdím s Konou (150 kW, 64 kWh), aktuální průměrná "letní" spotřeba (prokazatelná) se pohybuje na úrovni 11-12 kWh/100 km. V otázce spotřeby má tedy VW jistě co dohánět.

4 1
možnosti
ZP

Pane T, píšete - každému racionálně uvažujícímu člověku je jasné... Mně, jako racionálně uvažujícímu člověku je jasné, že koupit 3x tak drahé auto Kona v elektrice oproti benzínu je ekonomický nesmysl. Co si o tom jako racionálně myslící člověk myslíte vy?

0 1
možnosti
JV

Neuvěřitelné, jak daleko to VW dotáhl. Když se člověk podívá na hezčí, lepší, rychleji nabíjející Hyundai Ioniq5, nenajde důvod, proč by si měl koupit tenhle VW. Elektromobily od VW byly staré už když je slavnostně představili (totéž platí pro náš Enyaq). Nabíjení je polovičním výkonem než co má Hyundai, hlučnější to je, méně místa v tom je, tvrdší to je, to si to mám jako koupit jen kvůli značce? Ne, děkuji, už mám Ioniq..

5 0
možnosti
MB

Kúpte si aku auto! Nemáte kde nabíjať? Kúpte si dom. Nechcete nabíjať draho? Kúpte si panely...

8 1
možnosti
JV

Všechno zmíněné už jsem udělal a je to opravdu parádní, doporučuji Vám to také.

2 0
možnosti
FZ

Pěkné marketingové cvičení. Neprodával autor v minulosti hrnce nebo deky z ovčího rouna? Všechna zmíněná negativa auta jsou zabalena do hromady sladkých řečí, v kterých v podstatě zaniknou. A pokud si id3 objednáte hned teď, dostanete zcela zdarma ...

5 1
možnosti
Foto

ID3 je pěkné auto. Dobře se v něm jezdí.

Ale ta spotřeba 16,2 Kwh/100 km je v reálném provozu utopie. Během ekorally jsme sice dostali na spotřebu pod 15 Kwh/100 km, ale při normálním provozu je pak spotřeba 18 16,2 Kwh/100 km. A když se vezme v úvahu, že nelze využít plnou kapacitu baterie je dojezd necelých 400 kmRv

A to za cenu 1,3 mil. za čtyřmístné auto.....:-/

5 1
možnosti
  • Nejčtenější

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

Tajný tip v bazaru: HR-V je typická honda, vzor spolehlivosti

6. května 2024

Premium Nedá se říct, že by Hondy HR-V druhé generace byla levná auta. Nejdostupnější bazarovky jsou pořád...

V bahnění, brodění a tahání vejtřasky závodily i traktoristky

6. května 2024  12:30

Brodění traktorů bahnem, vyjíždění prudkých svahů či vybírání zatáček viděli návštěvníci...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo

5. května 2024

První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...