- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Narozdil od Fordu se to sype "az" ve 200 tisicich a nahradni dily na to stoji par penez. Bavim se o benzinovem oplu nikoliv tyhle dieselovy zrudnosti...
Jak se to říká: Opl opl, do toho bych kopl!
Ani nový ne, nikdy!
Ojetý opel, mokrý sen všech Bulharů.....
Ja ale nechci cist clanek o tom jak si koupit "rozbitej" diesel. Tohle jsou presne standartni poruchy ojetych dieselu. Ani carka v clanku o insignii v benzinu!
Jo jo, a ojetých benzínech není nic špatného. A ojetinu těžko bude někdo kupovat s tím, že ročně napítá po dálnici 20 tisíc :-D
Takže za mně je benzín u ojetin zcela na místě....
Pohotovostní hmotnosti
- Insignia(2014) 2.0 CDTi 103kW - 1613kg
- Superb 2(2014) 2.0 TDI 103kW - 1535kg
toliko k té nadváze.
Mimochodem má Insignia v tomto srovnání i větší šířku na sedadlech vpředu (1530/1480), i vzadu (1480/1460), výšku vzadu (1000/930). O srovnání s OII, jak tu někdo zmiňoval ani nemluvě.
Pár postřehů po 4letech s Insignií Sport Tourer Cosmo ...
- motor se 120kW ani nepozná nějakých 200kg, které se tady řeší (je velmi málo aut, které mě na českých silnicích předjedou)
- skvělé ovládání a perfektně sedí při rychlé jízdě
- pořizovací cena v plné výbavě byla daleko nižší než zmiňované vozy (Passat, Mondeo, atd.)
- spotřeba velmi dobrá (při dodržování předpisů do 5litrů - jako to bývalo u starých koncernových motorů - také jsem měl Superba)
- všichni pasažéři na zadních sedadlech si libují jaké jsou tam pohodlné sedačky a nikde žádné studené plasty (pravda je, že 3 lidi se na zadní sedadla vejdou špatně)
- kufr bych tak 2krát do roka potřeboval větší, ale nijak nestrádám
Nevím co zvolím za nové auto v příštím roce, ale na Opel Insignia nemám žádnou stížnost a určitě nelituji jeho pořízení ...
2 metráky navíc není nic zanedbatelného. O dva metráky lehčí konkurenci stačí třeba jen 110 kW a přitom bude její dynamika vyšší. Samozřejmě se ty dva metráky negativně promitají i do spotřeby....
Insignia mohlo být super auto, já mám Opel moc rád. Těch 200 kilo navíc oproti zbytku segmentu bych odpustil a pomalejším řidičům by to nemuselo vadit, ale využití prostoru je hrozné! Boční stěny kufru jsou snad 30cm tlusté a vůbec celé auto je zvenčí jako A6 a zevnitř jako A3.
http://www.veciautomobilove.cz/upload/ck/images/2013/Opel_Insignia_ST_2_0_CDTI_06.jpg
Z této Insignie jsem byl nadšený do té doby, než jsem s ní pár dní jezdil.
Opravdu težké auto a místa uvnitř jako v Astře.
Mně se nelíbí ty dveře od kufru a to tak, že hodně a tudíž jsem o ní kvůli tomu nikdy ani neuvažoval. To musela vymyslet hlava...
Tady si někdo plete zařazení vozů do kategorií. Zřejmě amatér s dobré stáje.