Diskuze

Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve srovnání se stejně starými konkurenty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J85a20n 31D43l64o68u27h67ý

22. 10. 2017 15:22

Narozdil od Fordu se to sype "az" ve 200 tisicich a nahradni dily na to stoji par penez. Bavim se o benzinovem oplu nikoliv tyhle dieselovy zrudnosti...

0 0
možnosti

J65a80n 63U20l27m

20. 10. 2017 7:04

Jak se to říká: Opl opl, do toho bych kopl!

Ani nový ne, nikdy!

1 0
možnosti

Ojetý opel, mokrý sen všech Bulharů.....

1 0
možnosti

J13a84n 32D15l78o90u53h80ý

19. 10. 2017 12:07

Ja ale nechci cist clanek o tom jak si koupit "rozbitej" diesel. Tohle jsou presne standartni poruchy ojetych dieselu. Ani carka v clanku o insignii v benzinu!

3 0
možnosti

Jo jo, a ojetých benzínech není nic špatného. A ojetinu těžko bude někdo kupovat s tím, že ročně napítá po dálnici 20 tisíc :-D

Takže za mně je benzín u ojetin zcela na místě....

0 0
možnosti

Pohotovostní hmotnosti

- Insignia(2014) 2.0 CDTi 103kW - 1613kg

- Superb 2(2014) 2.0 TDI 103kW - 1535kg

toliko k té nadváze.

3 0
možnosti

Mimochodem má Insignia v tomto srovnání i větší šířku na sedadlech vpředu (1530/1480), i vzadu (1480/1460), výšku vzadu (1000/930). O srovnání s OII, jak tu někdo zmiňoval ani nemluvě.

1 0
možnosti

P65e53t23r 21L16u44k24e88š

18. 10. 2017 22:25

Pár postřehů po 4letech s Insignií Sport Tourer Cosmo ...

- motor se 120kW ani nepozná nějakých 200kg, které se tady řeší (je velmi málo aut, které mě na českých silnicích předjedou)

- skvělé ovládání a perfektně sedí při rychlé jízdě

- pořizovací cena v plné výbavě byla daleko nižší než zmiňované vozy (Passat, Mondeo, atd.)

- spotřeba velmi dobrá (při dodržování předpisů do 5litrů - jako to bývalo u starých koncernových motorů - také jsem měl Superba)

- všichni pasažéři na zadních sedadlech si libují jaké jsou tam pohodlné sedačky a nikde žádné studené plasty (pravda je, že 3 lidi se na zadní sedadla vejdou špatně)

- kufr bych tak 2krát do roka potřeboval větší, ale nijak nestrádám

Nevím co zvolím za nové auto v příštím roce, ale na Opel Insignia nemám žádnou stížnost a určitě nelituji jeho pořízení ...

0 0
možnosti

2 metráky navíc není nic zanedbatelného. O dva metráky lehčí konkurenci stačí třeba jen 110 kW a přitom bude její dynamika vyšší. Samozřejmě se ty dva metráky negativně promitají i do spotřeby....

3 0
možnosti

Insignia mohlo být super auto, já mám Opel moc rád. Těch 200 kilo navíc oproti zbytku segmentu bych odpustil a pomalejším řidičům by to nemuselo vadit, ale využití prostoru je hrozné! Boční stěny kufru jsou snad 30cm tlusté a vůbec celé auto je zvenčí jako A6 a zevnitř jako A3.

http://www.veciautomobilove.cz/upload/ck/images/2013/Opel_Insignia_ST_2_0_CDTI_06.jpg

1 0
možnosti

Z této Insignie jsem byl nadšený do té doby, než jsem s ní pár dní jezdil.

Opravdu težké auto a místa uvnitř jako v Astře.

3 1
možnosti

Mně se nelíbí ty dveře od kufru a to tak, že hodně a tudíž jsem o ní kvůli tomu nikdy ani neuvažoval. To musela vymyslet hlava...

2 0
možnosti

P60e76t19r 31B33á38č29a

18. 10. 2017 13:09

Stokrat lepsi jak naka smesna Ochcavka.

3 6
možnosti

Tady si někdo plete zařazení vozů do kategorií. Zřejmě amatér s dobré stáje.;-)

1 1
možnosti