- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle autíčko (r.v. 2001, 2.0 MZR-CD, xenon) jsem vlastnil několik let (koupeno v cca 100tis, prodáno při 200tis) a můžu potvrdit absolutní spolehlivost, nízkou spotřebu a příjemný podvozek. Ano, odešla mi řídící jednotka xenonů (z vrakoviště náhradní) a rameno u přední nápravy (2500,- bez práce). Co se týká rezu zadních lemů - 100% pravda i přes fakt, že Mazda zdarma lakovala všechny vozy po záruce...
Japonci mají dobrou kvalitu, ale po 6 a více letech začnou problémy s drahými díly. A také s korozí. Na evropské vozy je spousta náhradních dílů od neznačkových výrobců, zpravidla podstatně levnějších.
Naše Mazda 323, kterou jsme měli 11 let bez poruch, jen jsme vyměnili tlumiče, výfuk a brzdy, dodnes jezdí a má 28 let. Bylo to firemní auto.... Rád srovnám po té době a kilometrech naši Mazdu a Vašeho Yetiho...
Draha a vecne praskajici H7? Mam passata 2007 kde jsou H7 rovnou 4 a za 2 roky praskla jedna...nova stoji kolem stovky
Kámoš si ji koupil před rokem v áčkách a dodnes do toho auta nedal ani korunu. Asi dobře vybral. Jezdí fajně a aj gutově vypadá. Proč ne?
Jako svoje první auto jsem měl Mazdu 626 rok 1990.Najel jsem s ní přez 100tisKm bez problémů. Kdyz jsem ji prodával měla najeto 450tis Km. Pak jsem přřešel k Mercedesům W201 a W124. To byly ovšem mnohem kepší vozy. Momentálně jezdím v BMW 7 r.v. 2004. Též bez problémů
Ty jsi koupil auto které mělo najeto 350tisíc?
To jsem netušil, že výraz "Oranžový mor" se vztahuje na korozi.
Konečně pořádný článek o ojetém vozu. Dlouho jsem nikde nečetl lepší. Ať se Svět motorů vycpat. Možná, až moc obsáhlý, ale snaží se podchytit všechny varianty a kombinace poruch. Problém je, že by další články o ojetinách by měly být ve stejném duchu a rozsahu. Protože u jiných modelů se autor všechny podrobnosti nedozví nebo nenapíše a pak by M6 vypadala jako šunt, což rozhodně není. Takové Audi A6 nebo Passat je na tom daleko hůře - vlastní zkušenost.
Článek ve výsledku vyzněl dost negativně V průběhu výroby se vůz hodně zlepšil. Mazda 6 třeba z roku 2007 je super auto, které dobře poslouží a má co nabídnout i nadšenému řidiči. Úplně stačí 1.8ka a dvoulitr není špatný. Je pravda že 2.3 akorát žere a netáhne a 2.3 4x4 to komplet dodělává.