- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě ani nepřijde, že by to zdražování bylo tak razantní. Zrovna mám v merku jednu octavku třetí generace z Áček a dost se mi za ty peníze líbí. Řekl bych, že by to mohlo být daleko horší.
Taky mi ty ceny nepřijdou nijak ujetý. V áčkách maj výběr super a ceny taky v pohodě. Mám od nich passata b7 a spokojenost.
Jaký div? Před deseti lety se vyráběla auta, které měla uspokojit zákazníka. Dnes se vyrábějí auta, která mají uspokojit aktivisty v Bruselu. Takže výsledkem je, že desetileté dobře udržované dieselové auto má větší užitnou hodnotu než auto nové. Pardon třináctileté, před deseti lety už se museli povinně zabudovávat ty pitomé DPF filtry se kterými je spousta drahých oprav. Prostě dobře udržovaný diesel z roku 2006 je asi to nejlepší, co se dnes dá koupit.
Vy jste na nejakem DPF delal sousty drahych oprav? Na vetsine aut znamena DPF nula az jednu vzmenu toho filtru.....
To mi vyhovuje. Aspoň prodám auto o pár korun dráž.
Přesně, to samé mě též napadlo. Určitě vyskočí i voňavky nové, ale to nechápu, jak někdo může kupovat.