- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hm , ale nikde ani slovo o filtrech u letadel ? jestli von ten problém nebudeme mít vysoko nad hlavou kde ho vítr roznáší hezky po celé planetě a že těch letadel je ale o tom se cudně mlčí , jistě že i dnes potkáte auto kde máte podezření že jezdí na uhlí ale tolik jich zase není spíš mám podezření že řepka v naftě bude problém
No, když o tom nemlčel bývalý předseda Zelených, tak se mu všichni vysmáli a Zelení nedostali ani 1,5%. Tak jestli se vám teď takový úhybný argument teď jenom nehodí. Samozřejmě, že letadla a lodě jsou problém a jejich regulace je naprosto nedostatečná v porovnání s automobilovým průmyslem. To můžeme řešit v dalším článku.
JJ servis to umí namazat a zná tam lidi, takže si člověk holt připlatí aby to prošlo, servis to zařídí.
souhlasím....vozový park v CZ je žalostný a auto starsí 15let vyřadit z provozu! bez vyjímek
A proč vlastně jen auta ? Co budovy ? Třeba z Karlova mostu spadnul loni Tříska a zabil se... přitom kdyby ten most zbourali, semleli na štěrk a postavili tam novej, betonovej, se zábradlím podle nejnovějších bezpečnostních norem (pletivo 3 metry a nahoře ostnáč), už se to nikdy nestane... a nebo Národní divadlo, vždyť už tam kdysi hořelo, energetickou třídu A+++ to nemá, plně bezbariérový to taky nebude... to bude štěrku.
skutečná ubohost a šikana je mnohem horší!
Tu skutečnou ubohost tu předvádíš zrovna ty téměř každý den....
Průměrný věk automobilu v ČR je 14 let, je to jako u psa x10. 140 let tak na co STK, po 15 letech vyřadit z provozu.
Ale on tam ten technický stav hraje opravdu velkou roli... a staré, ale dobře udržované prémiové auto na tom bude, co se aktivní a pasivní bezpečnosti týká, líp, než fungl nová korejská rozpočtovka v základu.
A co si vymyslí na lidi, kteří kupují nové auta a před STK je prodávají?
To už vymysleli.
DPH popř. další daně ;-)
Na STK nyní nijak nepřituhuje, článek poněkud s křížkem ponuse.
Samozřejmě, že nechám vyřízení na servisu a rovnou to spojím s pravidelným ročním servisem. Proč bych se s tím měl hmoždit...
Auta vozím, a tak jsem na technický skoro denně. Od zpřísnění zatím žádný nafťák vyhozený nebyl (ale jsou to auta třeba do 7 let stáří..), ale benzinové dvoum lidem, co mě o STK poprosili, už vyhodili. Ty nové úpravy na měření emisí mají být bič na dieselová auta, ale zatím mají problémy hlavně benzínová.
Ono totiž když nejde DPF filtr, tak auto většinou nejede (je zaplněný) nebo kouří (když je vykuchaný), ale u katíku nemusí fungovat správně lambda sonda a už nevíte, jestli spaluje tak, jak má.
Boj ekofašistů za čistým ovzduším na úkor naftových aut se otočil proti "čistému" (nekouřícímu, ale jedovatému) benzínu.. paradox
Na benzínu nic jedovatého není. Ty kouřící diesely procházejí proto, že je tam šílená tolerance a neumějí to pořádně změřit.