Na jednu stranu je to pochopitelné - sponzoři jsou pro české kluby hlavním zdrojem příjmů. Na druhou stranu jejich loga kazí dojem, který by jinak mohl být mnohem lepší.
Příloha před začátkem jarní části fotbalové ligyČtěte v pondělí, 18. února
MF DNES v počítačiMF DNES pro iPad a iPhone
Jediným týmem, který nastupuje bez loga na hrudníku, je Slavia. Byť je důvod prostý - vršovický klub zkrátka žádného generálního partnera nemá.
Hodně podobné jsou dresy Sparty a Liberce. Oběma klubům je totiž dodává stejná firma. Rozdíl je jen v barvách. Zatímco Sparta nastupuje v tradiční rudé, Liberec ctí modrou.
Tradiční barvy převládají, jen málo klubů experimentuje. A tak je Plzeň červenomodrá, Dukla žlutá, Ostrava modrobílá...
Ale například Mladá Boleslav se občas odváže a zkusí moderní trendy. A tak na hřištích soupeřů už několik let nastupuje v růžových nebo vínových dresech...
ANKETA: Hlasujte o nejhezčí dres ve fotbalové lize |