Peugeot 308 | foto: Matěj Skalickýpro iDNES.cz

Ojetý Peugeot 308 slabiny nemá. Jen dobře vybírejte motor

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ačkoli francouzská automobilka zachovala u svého hatchbacku označení 308, proti předchůdci se značně odlišuje. Asi nejvíce v pojetí interiéru, kterému dominuje netradičně malý volant a dotykový centrální infotainment. Dnes už jsme si na to zvykli, ale tehdy to bylo zjevení. Jaký je po letech a patří mezi spolehlivé ojetiny?

Přes modernistické pojetí interiéru je technika druhé generace
Peugeotu 308 velmi konvenční. Vpředu je zavěšení MacPherson, vzadu jednoduchá vlečená náprava s torzní příčkou. Sice to není moc přínosné pro jízdní komfort a ovladatelnost na horší silnici, ale aspoň je to levné na opravy. Vedle hatchbacku se vyrábí i praktické kombi, které asi českou rodinu hledající spolehlivou ojetinu osloví víc.

Celkově lze Peugeot 308 označit za slušné auto, které netrpí na přešlapy v kvalitě. Bohužel se na trhu objevuje velké množství zanedbaných ojetin z operativních leasingů a pochybného původu.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se