Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.
Trh s televizní reklamou loni díky příznivé hospodářské situaci v Česku rostl zhruba o osm procent. Z prodeje televizní reklamy Prima loni utržila 2,58 miliardy korun a dalších 131 milionů získala z internetové reklamy.
Prima zachovala obchodní model prodeje reklamního prostoru prostřednictvím mediálního zastoupení Media Club s tím, že způsob prodeje se změnil z provizního na prodej části reklamního prostoru za pevnou cenu. Sponzoring jí vynesl 241 milionů korun.
Letos skupina kvůli epidemii koronaviru přistoupila k úsporným opatřením, odložila novou zábavní tvorbu a vysílání plánovaných nových seriálů přesunula na příští rok. V květnu spustila nový zpravodajský kanál CNN Prima News.
Televize Prima ruší nasazení premiér sezony, Einsteina a Zlaté masky |
Podíl průměrné sledovanosti v cílové skupině mezi 15 a 69 lety se meziročně zvýšil z 23,7 na 24,3 procenta, což skupině zajistilo druhou pozici mezi komerčními stanicemi. První byla CME, která provozuje Novu, a třetí skupina TV Barrandov.
Skupina vysílá programy Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Prima Max, Prima Krimi a CNN Prima News.