- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stoji za to precist si clanek, ktery napsal Chris Yates, IHS
Jane's aviation analyst
BBC online, pondeli 8/6
po serii alarmu se elektronika zblaznila a neni divu rychlomery skutecne uvadely falesne udaje piloti vleteli prilis rychle (osudna chyba) do turbulence a zacala osudna serie ,jeden alarm za druhyma pote vysadily vsechny motory ne poj ednom ale soucasne bylo to po zasahu bleskem ackoliv by se nemelo prilis tolik stat letoun prestal byt ovladatelny patrne se snazili doplachtit ale sel do vyvrtky okamzite dolu .Bylo to brutalni a velmi rychle .
Omlouvam se vsem kdo se bude citit dotcen.
Peace be with you
zachranil se krome tebe jeste nekdo?
Někoumu idnes vadilo moje expresivní ozančení letištních kontrol, tak mi smazali jinak vcelku nezávadný přísdp+ěvek o tom, jak se sekurity mohou zjančit aby vám ukradli při kontrole jelení lůj, či parfem, který má 120 ml, ale sami mají v letadlech nefungující přístroje.
Mimochodem, EU letištní šikana s tekutinami je zbytečná....to je můj názor.
A ja vim, ze jen nekdo s pasazeru zapomel vypnout mobil
Ten podrazdil elektroniku a hned to bylo....
Nejspíše jsi chtěl napsat vyloví.
Trosky jsou udajne na plose 200.000 km2 , kde je hloubka castecne 6000 a 8000 metru. Nasli uz stovky casti airbusu, vcetne dvou casti s logem Air France. A o stavu mrtvych radeji nechteji mluvit - s ohledem na pozustale.
Všichni teď píšou o vadných rychloměrech. Ale jako technik si myslím, že piloti přece musí poznat, že s měřením rychlosti není něco v pořádku, třeba že indikované rychlosti neodpovídají otáčky motorů nebo nastavení plynových pák (nebo jak se to odborně jmenuje). Dál si myslím, že letadlo přece musí mít nějaký záložní způsob měření rychlosti, třeba pomocí GPS (když to má i moje auto, tak bych se doopravdy divil kdyby to neměl Airbus vycpaný elektronikou). A naopak, při výpadku veškeré elektroniky (píšou o úderu bleskem) by zase mělo mít (aspoň běžná logika by to vyžadovala) nějaký záložní čistě mechanický rychloměr a výškoměr - používaly se desítky let a jsou vypracované téměř k dokonalosti. Kde je v těchto úvahách mezera nebo co je jinak?
GPS neda odpoved na rychlost vetru apod., tedy je k urceni optimalni rychlosti pripusobene pocasi celkem k nicemu.
Navic, pokud budete u auto merit rychlost pomoci GPS, kdo bude rychlejsi, vy nebo policejni radar?
Withmoore se zae plácnul přes kapsu
Mě jen dost překvapilo, že našli batoh s notebookem, divim se, že plave? Zkoušet se mi to nechce :), ale skoro bych si byl jistý, že to nepoplave....
Ten notebook mohol byť aj s baťohom (baťoh - možno nejaké jednoduché púzdro, obal na notebook) v sedačke ktorú už našli. Čiže po cca 3. hod. letu mohli v lietadle už večerať, noťas si dal do sedačky pred seba.