Diskuze

Vůdce Talibanu Umar, tchán i zeť bin Ládina

Je nejzáhadnějším světovým vůdcem. Údajně se setkal jen se dvěma osobami, které nevyznávají islám, a z asi 17 milionů obyvatel Afghánistánu jej viděl jen málokdo. Rozhovory zásadně nedává a prý zatím neexistuje ani jeho fotografie. To je mulla Muhammad Umar, vůdce radikálního hnutí Taliban, které ovládá na 90 procent Afghánistánu. Na něm nyní do značné míry závisí, jak se bude nejnovější světová krize rozvíjet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peca

21. 9. 2001 19:23
USAma to nebude
Sakra, proc jsi vsichni mysli, ze za utoky stoji Usama bin Ladin. Preci tri tydny pred utokem vyhlasil USA valku. Po utocich prohlasil ze za nimi nestoji. To nema logiku. Kdyby je provedl, tak se k nim prece hrde prihlasi.
0 0
možnosti

Radovej clovek

21. 9. 2001 14:11
Martine,
asi evidentne nevis co a proc se stalo a co se deje od ty doby co USA ziskaly takovou moc, ze zacaly uplatnovat svuj vliv proti Muslimum. Pominu-li, ze Amerika je zalezitosti zidovsky propagandy (ekonomika, zabavny prumysl, politika) a podporuje Izrael, tak svoji silou dost neprimo nici Isalmsky zeme .. ty chudsi (IRAN< IRAQ< AFGHAN<PAKISTAN<INDONESIE)... ty lidi zijou v prdeli z znacny miry kvuli nim, a sou v nenavist k usa vychovavany. Osobne sem mel moznost jich poznat dost na to, abych to chapal ne jako bezduvodnou nenavist, ale dalsi bitvu v oboustrannem a dlouhodobem bojji. SOUHLASIM, ze USA by meli nedriv mezinarodne a verejne predlozit dukazy o tom ceho se dozaduji... Postava Umara je sporna, treba vubec neexistuje, funguje jenom jako Alter Ego pro Ussamu!
0 0
možnosti

F

21. 9. 2001 14:42
Re: Martine,
Ty magore! To by museli Americani ztratit rozum aby na to sli podle Tveho smesneho navodu. Vsichni arabove jsou verbez a tak se s nimi musi jednat. Ted je idealni prilezitost pro USA ten ksindl sprovodit ze sveta i s tim Islamem.
0 0
možnosti

Martin

21. 9. 2001 11:34
Náboženství Talibanu
Žádné z náboženství na světě neopravňuje nikoho konat tak nelidské útoky, jako byl např. na USA. Označil bych to jako nesmyslný fanatismus bez konkrétního cíle a myšlenky s použitím všech brutálních prostředků a neuvědomění si následků. Nejhrůznější myšlenka tohoto náboženství je, že za spáchání těchto nelidských činů čeká aktéry posmrtný ráj v mnohoženství. Naprosto odsuzuji všechny útoky ve jménu náboženství Talibanu.
0 0
možnosti

sedi

21. 9. 2001 10:35
Nechci se jich nejak zastavat, ale...
nejsou zadne dukazy, ze to udelali oni. Pokud jsou, hned by je hnali americane k soudu, protoze tim, ze je napadnou nic nevyresi. Jen to bude vypadat jako msta a nikdo nevi, kdo se muze za Afganistan postavit. Pokud to sjednoti muslimy a za ty se postavi nedej boze nekdo, kdo s USA nema dobre vztahy a disponuje urcitymi zbranemi... ???
0 0
možnosti

PETRA

21. 9. 2001 12:43
Re: Nechci se jich nejak zastavat, ale...
Plně souhlasím s touto myšlenkou, já to cítím úplně stejně.
0 0
možnosti

Toba

21. 9. 2001 8:23
Umar - cvok
Tak to budou mit amíci co delat. Valcit proti takhle zfanatizovanym magorum je temer sebevrazda
0 0
možnosti

Wyatt

21. 9. 2001 7:39
Sebranka
Kdyby to byli jenom ti dva, to by ještě nebylo tak špatný. Těch pitomců je však víc a je to vlastně obrovsky rozlezlá arabská mafie.
0 0
možnosti

kluaus kinkl

21. 9. 2001 1:23
Umar - cvok
Vůdce Talibanu Umar je hlavně cvok. Bin Ládina nechce vydat, oni jsou příbuzní. Taky bych příbuznýho nezaříz. Ne vážně! Tyhle 2 idioti pachájí ve světě hodně zla. Jeden v Afganistánu a druhý po celém světě. Doufám, že se jednou dočkám informace: "Bin Ládin dopaden, Taliban svržen" Přál bych si to nejdřív, ale zas tak jednoduchý to nebude.
0 0
možnosti

dfx

21. 9. 2001 4:09
Re: Umar - cvok
je pravděpodobné, že jednoho dne se toho dočkáme
0 0
možnosti