- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Omluva za off-topic, jen mě to tak trklo, srovnání se nad fotkami opravdu nabízí. Takto to totiž vypadá, když OPRAVDU spadne letadlo (pro ty, kdo si pamatují, jak neviditelné byly trosky Boeingu 757 po nárazu do Pentagonu v r. 2001). Letadla jsou si alespoň rozpětím podobná, jinak byl Boeing větší.
Pentagon 2001: Boeing 757, rozpětí 38m, délka 54m
Indonésie 2015: Hercules C-130, rozpětí 40m, délka 30m
..... Letadlo nám několikrát proletělo nad hlavou, tedy muselo podle této výpovědi dělat zatáčku o 360 st. tedy minimálně 4 min. Nemluví holka trochu z cesty
kdo ví co sem ty novináři dají a jak to překládají, nehledě nad vytržením z kontexu
jsou to stroje, technika a lidský faktor..to k našemu modernímu životu patří...jinak je mi jich líto. Obětí bude mnohem víc než co zatím píšou vzhledem k počtu lidí na palubě.
Problem je, ze je ich tam strasne vela na meter stvorcovy. Keby to lietadlo spadlo v Europe, zomrel by jeden clovek. Tam zomrie 50 lebo je to tam preludnene. Preto to vyzera tak hrozivo.
sumatra ma mensi hustotu zalidneni nez CR.
Problem je ze to vojenske letiste je prakticky v centru dvoumilionoveho Medanu (mesto se rozrostlo behem desetileti kolem letiste ktere bylo puvodne na okraji).
Civilni provoz z toho letiste presunuli uz pred par lety
Vtip z masážního salonu: Erotická masérka říká zákazníkovi: Dodělejte si to doma, zavíráme
jen jestli to nebylo součástí humanitárního bombardování. Jinak je zlé, když armádní letadla vzlétají v blízkosti civilistů. Armádní letiště má být daleko od lidí, v případě války se totiž dost často bombarduje.
Armádní letadla padají na hotel, Řecko, IS, úředníci kradou, umřel roubal.
Má vůbec cenu žít?
Da, for můther Russia und tsar Putin, with Allah blessing