- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V ČR jezdí hodně tramvaje typu T3 z Tatra ČKD. V Něměcku to byl převážně typ T4 (a k nim vlečný vůz B4). Hlavní rozdíl byl v šířce vozidla - T3 - 2,5 m, T4 - 2,2 m. Lišily se i po stránce mechanické - T4 pro Německo měly skříň konstruovanou k tahu vlečného vozu, protože tam hodně jezdily ve trojicích T4+T4+B4. Takovým soupravám se říkalo Grosszug. I v elektrice byl určitý rozdíl. Tramvají T4+B4 bylo vyrobeno celkem 3500 ks a tramvají T3 14000 ks, z toho asi 11000 ks šlo do Sovětského svazu. V rámci RVHP jsme za 3 tramvaje odeslané do SSSR dostali 2 žigulíky.
A proc ne? Porad lepsi nez to blbe tzv. Porsche, s temi lavicemi proti sobe, kde slapete protisedicim na nohy a mezi se da jen tezko projit. Aspon z nich uz odstranili ty idiotske sedacky na 1.5 zadku.