- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takže zkrzeva 4 svých zaměstnanců vyhodili řádně platící cestující...a kdo by nebyl agresívní když by ho neprávem vyhazovali z přepravy patrně ne moc inteligentním pracovníkem ochranky co se nedostal snad ani za měšťáka......
Že to nebyl on ale ten druhej apod. to říká hnedle každej kriminálník.
A pak ho odsoudí a zavřou.
At je to jak chce tak tohle bude velmi bohaty lekar ... tim nesnizuji idiocii aerolinek vytahnout ven chlapa,ktery ma radne uzavrenou smlouvu na prepravu v podobe letenky/mistenky ... myslel jsem ze v zemi kde je jeden pravnik na 1000 lidi si to zadna firma nedovoli ale opet se projevuje ze honba za ziskem je konfrontovana s tim co lidi vydrzi.
"Společnost na lince do Louisville v Kentucky odbavila více cestujících, než kolik činila kapacita letounu, potřebovala však přepravit čtyři své zaměstnance"
To je ale intelektualni vyron, coz?
Držím doktorovi palce a věřím, že té společnosti, jakož i "ochranky" vytříská maximum. Je sice trošinku pochopitelné, že se prodá o něco více letenek, než je míst, ale pak jistě musí existrovat jasná pravidla, pokud se letu zúčastní více cestujících, než je sedadel.
Doktorovi se vůbec nedivím. Představte si, že třeba koupíte zájezd a tam se dozvíte, že je normální prodat kapacitu přes 100% a jste to právě Vy, co se musí otočit a frčet domů. Takové případy jsou skutečně na tvrdé žaloby...
Ale no tak. V takych pripadoch dostavaju ludia kompenzaciu. Sa ti to nikdy nestalo?
Nesmysl. Agresivní byla ochranka, on se jen agresi bránil.
Byl agresivni. Zautocil rezaky do lokte clena ochranky. Nosem zpusobil narazeninu pesti jeho kolegy.
Jasně agresivní pasažér zaútočil svou hlavou proti říkám a nohám ochranky. Chtěl je pokousat, ale protože to jsou oceloví chlapi, tak si o ně vylámal dva zuby a skončil s otřesem mozku. Tak jsem si vzpomněl, jak v londýně takto zaútočil Z. M. hlavou proti řetězu se zámkem. Ten ale bohužel tolik štěstí neměl, aby to přežil. Bohužel mi vysvětlení "ochranky" nepřipadá ani vtipné, natož důvěryhodné. Koho, že to ta ochranka vlastně chránila? Kdo si odnesl zranění z tohoto "setkání"?
Jj, vubec bych se nedivil. Prime nataceni telefony je velke zlo, ukazuje jen to, co ten dotycny majitel telefonu chce a muze to i patricne okomentovat...
Aniž bych se chtěl bezpečáků/letištní policie (byť jen minimálně) zastávat, tak faktem zůstává všeobecná neznalost právního stavu při cestách letadlem mezi laickým obyvatelstvem.
Myslím si, že mnozí by byli převapeni tím, jaké možnosti má kapitán letadla a co je v leteckých předpisech napsáno.
On je totiž jedna věc vztah zákazník-letecká společnost, kteří koupí letenky uzavírají dohodu o přepravě a předpisy, které umožňují KOHOKOLIV vyloučit z přeprav jen tím, že tak rozhodne kapitán letadla. To, že má pak dotyčný nárok na odškodnění je bez debat, ale bohužel neexistuje právo na to cestovat letadlem bez dalších podmínek. Samozřejmě každá normální letecká společnost se snaží předejít tomu, co napáchaly United Airlines.
Správný postup měl být ten, že společnost prostě měla zvedat nabídku tak dlouho, dokud by se 4 místa neuvolnila, když už nechali cestující do letadla nastoupit. Pořád by je to vyšlo levněji a hlavně by si tak nezničili jméno.
Dost to zjednodusujete popravde. To pravo nekoho vyloucit z prepravy maji jeste pred nastupem. Kapitan letadla muze vyhodit koho chce, ale taky v ramci svych predpisu, ktere jsou uvedene ve smlouve (tedy stejne jako jakykolli jiny dopravce). V momente, kdyz jste na palube, tak uz plati podminky pro prepravu, ktere nejsou o moc jine, nez v CR, a tim padem v takove situaci uz opravdu mohou jen nabizet uplatek za uvolneni mista