- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zajímalo by mě, z čeho se vždy usuzuje na hrdinskou smrt pilota... jako že se mu nepodaří katapultovat a letadlo nedopadne do obydlené oblasti...?
ještě větší frajer by byl, kdyby se dokázal sám kaptapultovat... takhle průměr....
Na hodnocení od někoho, kdo nikdy letadlo neřídil, je to docela odvážné.
Pane Ryse, je to dost relativni.Jerl presne podle instrukci.Ldyaby se katapultoval sam, nas tomto typu letadla zvanbem sparka urazti tomu co sedi vzadu hlavu
Samý rádobychytrý plky, ale ocenit instruktorovu oběť, to se nikdo nenamáhá.... možná proto, že 99% zde diskutujících by na to nemělo koule.... za mne má instruktor palec nahoru a R.I.P.
Ano. Obetoval se.
Pripomelo mi to jak se sovetsky pilot katapultoval na hranich polska a NDR a jeho MIG 25 pak bez nej celkem hladce pristal na mori nekde u danska.
Samý rádobychytrý plky, ale ocenit instruktorovu oběť, to se nikdo nenamáhá.... možná proto, že 99% zde diskutujících by na to nemělo koule....
Motor mohl taky vynechat jen proto, že došel benzin, neb kdosi zapomněl natankovat. Proto bych se soudy ještě vyčkal...
Letadlo nelétá na benzín, ten se používá jen při zážehu pístů turbíny
Že takhle nepíšete o vozech české výroby. Také by se nepochybně našel podobný případ. Skoro každý den, obávám se. Ovšem když zůstaneme u letadel, co u každé nehody nezapomenout napsat, kdo že to vyrobil. Jinak tedy jestli to letadlo bylo imatrikulováno v ČR, beru zpět. I tak to totiž jde z nadpisu chápat.
Tak to je, bohužel, smutná reklama.
Je těch nehod L39 za poslední dva roky víc i jinde po světě, nebo je to jen Thajsko? Nevíte někdo?
Druhá nehoda tohoto typu? To se dá vyložit dvěma způsoby. Buď to byla 2x L-39 nebo 2x cvičný let dvou různých značek letadel. ( myslím, že to byl tehdy grippen).
Druhá nehoda za poslední dva roky týkající se L-39ZA.
Jinak jich bylo víc.