- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vypadá to tak, že moravské autobusy nejsou tak nehodové, jak ty české.
Tipuji čínské brzdové kotouče a destičky. Smrad by tomu odpovídal.
aaale destičky uděláte v kopcích i originály ,jen to stačí párkrát sjet kopec na špatnou rychlost (o víc stupňů)a přehřejete je a než se zchladí tak si nezabrzdíte ....
Pokud vím tak platilo pravidlo, že autobus musí vždy jet z kopce se zařazeným převodovým stupněm - ve Švýcarsku to dokonce požadovali u všech aut.
Při zařazeném převodovém stupni bez plynu působí motor jako brzda a vozidlo se nemůže rozjet na maximální rychlost a přitom jsou šetřeny brzdy. Některé autobusy měly přímo motorovou brzdu.
Může mi někdo vysvětlit k čemu v té Itálii došlo, protože z toho jak popisují průběh nehody to spíše vypadá, že ten autobus jel z toho kopce bez zařazeného převodového stupně, nebrzdil motorem, brzdil jen mechanickými brzdami, ty se přehřáli a ztratili účinnost a při velké rychlosti se už řidiči nepodařilo zařadit.
Takž byl ten řidič padouch nebo hrdina - to záleží na tom zařazení či nezařazení rychlostního stupně.
Tak si to znovu přečtěte, než tu začnete filozofovat!
Problem evidentně v tom autobusu, kdoví kolikátá jeho cesta uz to byla...
A ještě do takoveho terenu taky nevyrazim se starou Felckou..
Toho řidiče museli cestující strašně naštvat, že jim tohle provedl.