- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"přebukoval letenky" - hezká čeština.
Tohle se už docela běžně používá, a rozhodně mi to vadí míň, než třeba to, že většina redaktorů neumí používat dvojitý zápor, který je v českém jazyce běžný.
Odkdy ptáci létají za hustého sněžení ?
Chtěl bych jednou pro změnu slyšet příběh o těch "šťastlivcích" , co se jim ty přebukované letenky dostaly do ruky a letěli místo nich.
ti uz to vetsinou do novin nenapisi
Vždy media najdou nějakého lucky osla, který z nějakého důvodu buď zameškal a nebo stratil letenku na tragický let. Je jen jedna otázka: koho to zajímá a komu to pomůže??? NIKOMU... mediální onanie pokračuje, že???
Do Ruska.....tam ja bych se bal.
Proč? Protože to tu tak píšou? To jste se před 35 lety taky bál jet na západ?
Putin si hraje na nacionalistu, ale jak se s tím skloubí to, že aerolinku, která má zakázáno létat mezinárodní lety, nechá volně létat po Rusku Jako že Rusové a postsovětské národnosti nemají takovou hodnotu, a proto může riskovat jejich životy v letech s rizikovými aerolinkami po Rusku
O čem všem Putin nerozhoduje, že? On řídí i leteckou civilní dopravu, panečku
Ano, opět ten nesmysl, že pád letadla je prostě už dopředu daný Osudem a že se mu někdo zázrakem vyhnul.... Co by se stalo, kdyby se něco jiného nestalo. Ví to snad někdo?? :-P
Moc to řešíte. Prostě novináři viděli příležitost k tomu napsat dalších pár řádků, které si určitě někdo přečte - no a vidíte funguje to. Sice asi nijak přínosná informace, ale ani nikomu neublíží. Lidé si přečtou, novinář dostane zaplaceno. Rovnaváha zůstane zachována :)
Televizní stanice CNN upozornila, že katastrofou skončilo rekordně dlouhé 440 dní trvající období bez havárie osobního letadla s fatálními následky.
______
Zase kecy v podání CNN?
https://aviation-safety.net/database/record.php?id=20171003-0
Myslím, že pokud byl na palubě letadla nějaký novinář, tak je vyjádření prezidenta trochu v rozporu s prohlášením, že se mají novináři likvidovat :(. Takže tam asi novinář nebyl a proto to trochu panu prezidentovi s kondolencí trvalo. Čekal na seznam pasážérů....
Motory pracovaly do momentu pádu, t.j. trup se neroztrhl ve vzduchu: https://tsargrad.tv/news/dvigateli-rabotali-do-samogo-konca-sledovateli-oprovergli-odnu-iz-versij-krushenija-an-148_110504
Úlomky se však našly rozsáté v poloměru více než 1km od místa dopadu. Faktem je, že svědci viděli a slyšeli mohutný výbuch ve vzduchu (motoru/křídla). Mohlo dojít taktéž k nasátí ptáka motorem (výška 2km). Kamera zaznamenala i poslední sekundy pádu stroje, letěl jako ohnivá kometa:
https://vk.com/video-70187376_456239932
Expert-technik se Cargradu vyjádřil, že objektivních údajů je v této chvíli velmi málo, ale dle flightradaru během méně než 5min letu stroj 4x prudce ztratil a zase nabral rychlost, což je velmi necharakteristické chování, naznačující problém s motorem. Krom toho, z nalezených úlomků je na fotografii vidět ve sněhu agregát s hřídelí, která je zkroucená. To nemohlo nastat úderem o zem, čili stalo se to ještě ve vzduchu.
Všechny sebraná k této chvíli fakta s foto: http://6.ly/fakta_AN148
naznačují, že došlo k roztržení motoru, úlomky roztrhly a zapálily křídlo po kraj naplněné palivem, a dále poškodily i trup.
Co by ten motor musel nasát? Pštrosa? Do těch motorů se při zkouškách pouští zmrzlá kuřata a musí je semlít bez poškození.