- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Labutí píseň ruského leteckého průmyslu...
Opět prolhaný titulek u videa:
U Moskvy se při cvičení zřítilo armádní letadlo
Nevím jestli si to pamatuji dobře, ale při výpadku motoru u dvoumotorového letounu se letoun musí vždy nahnout a zatáčet přes fungující motor. Tady to posádka udělala naopak s jasným (bohužel velmi jasným) výsledkem. Taky je divné, proč začali zatáčet dřív, než uhasili a vypnuli motor a zapraporovali vrtuli. Každopádně je to velká škoda posádky, ale i zajímavého letounu. Problémy s hmotností a motory mají skoro všechny letouny - vzpomeňme na A400M. Vyvíjet nový motor pro nový letoun je zdvojení rizika.
Mohla by redakce opravit ten typ letadla: Il-112V
Bývalý hlavní konstruktér Iljušinu novinářům řekl, že příčinou havárie mohly být problémy s motory TV7-117ST, které jsou podle něj nespolehlivé. Řekl, že už roky mají nevyřešené problémy s motory, ale společnost mlčela.
Řekl, že motory nebyly dost výkonné pro těžká letadla a dokonce měly časté problémy během pozemních testů.
RIP... piloti a technik určitě dělali vše co bylo v tak krátkém čase možné, aby stroj zachránili.
Vypadá to, že ten požár byl tak silný, že poškodil křídlo. Dost pech, protože samotný výpadek jednoho motoru lze obvykle ustát bez potíží.
Tak především by tam mělo být hasicí zařízení a odpojení od nádrže. Tady evidentně začalo hořet i na výstupu z té nádrže.
Motory byly vždycky nejslabším článkem ruských letedel, ať vojenských, nebo civilních.
Motory jsou nejslabší články všech letadel. Nejen těch ruských. Když se něco rozbije tak je to nejvíckrát právě v motoru. Ale ty ruské mají nižší životnost než západní, to ano.
to je už si třetí letecká havárie v Rusku za poslední týdny
Tak vojáci, no. Myslíte, že na druhé straně oceánu je to lepší? Američani letos roztřískali tři stroje a loni dokonce deset, včetně Raptoru F22, Lightningu F35, Nějaké F16 a F18 ...