Diskuze

Kalkata vykázala cyklisty z desítek ulic, prý zpomalují dopravu

Velké světové metropole v posledních letech prosazují přesedlání lidí z automobilů na kola. Indická Kalkata je však výjimkou. Místní úřady totiž zakázaly jízdu na kole v desítkách hlavních ulic. To je rána zejména pro chudé Kalkaťany, jejichž živobytí mnohdy závisí právě na kole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Čím to, že se pod každým článkem, který zmiňuje cykodopravu, vyrojí hromada cyklohaterů, kteří by nejraději všechny cyklisty naházeli do žumpy? To je jako pod článkem o mase, tam je spousta veganů, kteří zase "masožerům" přejí rakovinu.

To je takovej problém být trochu tolerantní? Já jezdím převážně autem a s cyklistama žádnej problém nemám.

2 0
možnosti
ON

O15t82t81o 27N37o51v96a36k

17. 10. 2013 10:36

Je to spravne, oni je nevykazuji odevsad, jen z hlavnich obchvatu, v CR muze taky na dalnici nebo silnici pro motorove vozidla cyklista ?

Pokutu nedostavaji zato, ze sedi na kole, ale zato, ze porusili dopravni znacku ZAKAZ VJEZDU.

je to logicke, proc by se meli na hlavnich tepnach po cele siri cesty motat cyklisti, kteri casti jedou 5km/hod a nutit touhle rychlosti jet i auta.

Auta musi jet plynule a rozumnou rychlosti, diky tomu jich tam vice projede a mene z necisti prostredi, nebot tam nebudou cmoudit delsi dobu a motory pojedou na optimalnejsich otackach.

Cyklisti dale muzou jezdit o ulici vedle ...

1 1
možnosti
JZ

J57a64n 30Z11e14l61e70n78k79a

17. 10. 2013 8:14

Co dodat? Debilní a imbecilní nařízení, zákazy a vyhlášky se nám, jak vidno množí po celém světě od USA přes Evropu až po Asii. A vždy si to nějaký úřední blbec umí vysvětlit, proč je to "tak strašně potřeba".

0 2
možnosti
MG

Zajímavé. Cyklisté prý zabírají misto. Pokud však pojedou autem, budou ho zabírat násobně více.:)

5 2
možnosti
VH

na druhou stranu, nebudete zdrzovat dopravu pomalou jizdou.

2 2
možnosti
OM

Dobrej vtip, teď budou asi chodit pěšky. ;-D

1 0
možnosti
JK

Ideální fotka pro propagaci dne bez aut - jaké by to _skutečně_ bylo bez aut. Ovšem Indové nemusí řešit evropský level dopravy na bicyklu - převoz keramické záchodové mísy.

0 0
možnosti
MS

Měli by si v Kalkatě založit Bouchal team AutoMat, ten je jistě uhájí a zavře nějaké náměstí...;-)

9 3
možnosti
Foto

Velice pokrokové nařízení. Jako příští krok bych doporučil zákaz pohybu a pobytu na území celého města všem osobám, které nesplňují určitý majetkový cenzus.

5 1
možnosti
ON

O70t27t53o 69N25o67v56a93k

17. 10. 2013 10:40

To uz tam davno maji, viz kastovni system, to jim navrhovat nemusite ;-)))

0 0
možnosti
JK

J68a97n 27K81r61p55e69c

16. 10. 2013 22:10

no aspon nekde maji rozum. i v tech nejchudsich zemich kde se vyuziva kolo i pro zasobovani a dopravu, je to stale jen 11% cili v evrope je toto cislo jeste nizsi a to radove. a doplaci na cyklistiku vsichni, jak na danich, tak na kradezi prostoru ktereho je uz tak malo. cyklistika je tak max. sport, mozna jeste i zabava (coz nechapu) a pro nektere extrakousky smysl a napln zivota - cykloaktivizmus.

8 7
možnosti
TZ

T84o50m11á89š 32Z97e58m75a39n

16. 10. 2013 22:17

Protože kolo mám jako zábavný sport, tak dobře vím, že mimo specifických případů (a odhodlaných jedinců) to nelze považovat ze dopravu.

1 9
možnosti
JV

Hm, tak to jim přeju příjemnou zábavu s dalším navýšením IAD. Pokud je opravdu problém pohyb cyklistů na silnici, tak tam asi chybí základní cyklistická infrastruktrura. Kdyby obětovali 0,75 metru v každém směru problémové silnice na cyklopruh a pokutovali za nedodržování vyhrazeného prostoru, budou spokojený všichni.

Takhle budou nasr... ve výsledku taky všichni.

3 5
možnosti
JK

J59a94n 68K37r38p85e48c

16. 10. 2013 22:13

no ja bych rekl ze tito cykliste toho moc nevytvari, jen delaji bordel.

1 2
možnosti