- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čím to, že se pod každým článkem, který zmiňuje cykodopravu, vyrojí hromada cyklohaterů, kteří by nejraději všechny cyklisty naházeli do žumpy? To je jako pod článkem o mase, tam je spousta veganů, kteří zase "masožerům" přejí rakovinu.
To je takovej problém být trochu tolerantní? Já jezdím převážně autem a s cyklistama žádnej problém nemám.
Je to spravne, oni je nevykazuji odevsad, jen z hlavnich obchvatu, v CR muze taky na dalnici nebo silnici pro motorove vozidla cyklista ?
Pokutu nedostavaji zato, ze sedi na kole, ale zato, ze porusili dopravni znacku ZAKAZ VJEZDU.
je to logicke, proc by se meli na hlavnich tepnach po cele siri cesty motat cyklisti, kteri casti jedou 5km/hod a nutit touhle rychlosti jet i auta.
Auta musi jet plynule a rozumnou rychlosti, diky tomu jich tam vice projede a mene z necisti prostredi, nebot tam nebudou cmoudit delsi dobu a motory pojedou na optimalnejsich otackach.
Cyklisti dale muzou jezdit o ulici vedle ...
Co dodat? Debilní a imbecilní nařízení, zákazy a vyhlášky se nám, jak vidno množí po celém světě od USA přes Evropu až po Asii. A vždy si to nějaký úřední blbec umí vysvětlit, proč je to "tak strašně potřeba".
Zajímavé. Cyklisté prý zabírají misto. Pokud však pojedou autem, budou ho zabírat násobně více.:)
na druhou stranu, nebudete zdrzovat dopravu pomalou jizdou.
Dobrej vtip, teď budou asi chodit pěšky.
Ideální fotka pro propagaci dne bez aut - jaké by to _skutečně_ bylo bez aut. Ovšem Indové nemusí řešit evropský level dopravy na bicyklu - převoz keramické záchodové mísy.
Měli by si v Kalkatě založit Bouchal team AutoMat, ten je jistě uhájí a zavře nějaké náměstí...
Velice pokrokové nařízení. Jako příští krok bych doporučil zákaz pohybu a pobytu na území celého města všem osobám, které nesplňují určitý majetkový cenzus.
To uz tam davno maji, viz kastovni system, to jim navrhovat nemusite ;-)))
no aspon nekde maji rozum. i v tech nejchudsich zemich kde se vyuziva kolo i pro zasobovani a dopravu, je to stale jen 11% cili v evrope je toto cislo jeste nizsi a to radove. a doplaci na cyklistiku vsichni, jak na danich, tak na kradezi prostoru ktereho je uz tak malo. cyklistika je tak max. sport, mozna jeste i zabava (coz nechapu) a pro nektere extrakousky smysl a napln zivota - cykloaktivizmus.
Protože kolo mám jako zábavný sport, tak dobře vím, že mimo specifických případů (a odhodlaných jedinců) to nelze považovat ze dopravu.
Hm, tak to jim přeju příjemnou zábavu s dalším navýšením IAD. Pokud je opravdu problém pohyb cyklistů na silnici, tak tam asi chybí základní cyklistická infrastruktrura. Kdyby obětovali 0,75 metru v každém směru problémové silnice na cyklopruh a pokutovali za nedodržování vyhrazeného prostoru, budou spokojený všichni.
Takhle budou nasr... ve výsledku taky všichni.
no ja bych rekl ze tito cykliste toho moc nevytvari, jen delaji bordel.