- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslíte asi nejhorší v Evropě, že?
Dvakrát loď pasovala vojenský materiál. Mimo jiné i český potápěč byl u nálezu důkazů, které podle mnoha expertů z Británie dokazují explozi v lodi. Otvory byly velké desítky centimetrů až dva metry. Bylo by pro Švédsko fajn, kdyby to mohlo nechat zabetonovat. Ale demokracie ve Švédsku už dávno není, je to multikulturní sovětský svaz a od roku 1994 má velké máslo na hlavě. Tají to jak Černobyl.
Někdo má ruky od krve až po lokty a dělá všechno pro to, aby se to neprovalilo. Bude to asi hodně vysoká hra, protože každá ze zúčastněných stran dělá všechno pro to aby se mlčelo a na tu věc se zapomnělo. Divné je, že by z toho neměl prospěch nikdo, všichni jen ostudu a svorně drží spolu basu.
Ad foto 6:
Opravdu si nemyslím, že švédská armáda provozuje vrtulník Mil Mi 8.
po konci 2WW bylo daleko více horších lodních tragédií dle počtu obětí než toto. V historii došlo k největšímu počtu obětí při potopení lodi Wilhelm Gustloff. Bylo to v roce 1945 na konci války, kdy tato loď odvážela uprchlíky a nemocniční personál z Gdaňsku do Německa. Hovoří se až o 9000 obětech, z toho 3000 dětí. Kapitán ruské ponorky Alexandr Marinesko, jenž tuto loď potopil, obdržel in memoriam v roce 1990 řád hrdina Sovětského svazu.
Loď Gustloff byla potopena ruskou ponorkou v lednu 1945, tedy ještě během 2WW.
Výbuchy kolem přídě? No jestli Estonia neměla už odstřelovací vrata, jako mají ty nové škodovky aktivní kapotu s pyropatronami proti chodcům..
Ještě tak před dvanácti lety existovaly německé stránky :
ITD - .International Tech Diving
Na těch stránkách dopodrobna popsali vše co zjistili při ponorech k Estonii. Zprávy, fotky, videa včetně toho co následovalo po zatčení podřežní stráží.....
..... někdo si dal práci a informace smazal i z google archivů ....
... pravda je jen jedna.
I přes tyto podmínky rozhodl kapitán Arvo Andersson, že loď vypluje. Toto rozhodnutí v prvních čtyřech hodinách nepřineslo žádné neobvyklé komplikace VS. Šestihodinová plavba skončila uprostřed cesty....
Je to trochu nešťastně napsané, mělo tam být něco jako "Plavba skončila po šesti hodinách uprostřed cesty".
Co do počtu obětí se jedná o sedmou nejhorší námořní tragédii od 2. světové války. Bulvár z toho ale udělal nejhorší lodní tragédii...
Možná jim unikl dodatek "v Evropě". Pak by sedělo, že je nejhorší.