- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už je asi okurková sezóna, že přebíráme články z Bildu a vkládáme je mezi seriózní zprávy.
...no nevím, ale článek je velmi tendenční...s DHL mám jen pozitivní zkušenosti...když nezastihnou zákazníka doma, kontaktují ho na telefonu, když to nejde, mají "doručovací místa" v místě bydliště zákazníka a tam zboží nechají...myslím, že to většině zákazníků vyhovuje...jestli si paní nechala poslat urnu s popelem nebožtíka, to je snad její problém...těžko může chtít, aby se přepravní firma chovala jinak, jak k jakékoliv zásilce....
Posílat popel rodiče poštou, to jsou nápady. Ještěže nechtěla poslat rovnou nebožtíka.
Němec by to neudělal, takže to byl Turek, Ukrajinec, Rus, nebo Cigán.
Cigán by v zásilkové službě nepracoval, takže si ho můžete škrtnout
Taky jsem jednou kdysi dávno posílal balík s DHL z Prahy do Vídně. Už nikdy bych to neuděl, velice špatná zkušenost. Mělo to být expres doručené do druhého dne a když se tak nestalo, našel se balík po pěti dnech v Bruselu.
DHL je ale nespolehlivejsi. Neptejte se, jak dorucuji ti ostatni. Jsou vsichni malo placeni a pracuji pod velkym tlakem, castecne zadarmo.