- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pamatujte si, že i když se to tak maluje do novin a knih, český voják není žádný blbec. A když řekne že toto je potřeba, tak je to ještě málo. Bohužel jedinou možností jak českému vojákovi splnit jeho požadavek vždy bude něco koupit a pořádně to přebudovat, nebo to vyrobit kompletně doma!
A je to tu zase. Tak to zpřesníme, jak to politik zpřesnit chce a koupíme ten výrobek od firmy XY....Proč asi?
Před italskými spoji bych se měl vždy hodně napozoru.
Tedy když pominu politiku, tak při letmém srovnání UH1 a Augusty nechápu, co je k rozhodování. Kromě toho, že má Bell o pětinu vyšší stoupavost, tak je UH1 dvakrát dražší, pomalejší, uveze o polovinu méně lidí, ve vzduchu se udrží něco přes polovinu doby Augusty, vyrábí se v jediné zemi a ta samá země je dosud jeho jediným provozovatelem a vyrobilo se jich zatím pod sto (August bylo 770 a vyrábí se hned ve třech zemích). Jestli to vyhraje Bell, tak to bude pěkně smrdět, nebo má Augusta neznámou skrytou zásadní vadu(?)...
Vážený pane Strachoto,
o které to Augustě píšete, protože model AW139M, který byl údajně nabízen AČR má výkony až na dolet srovnatelné s Bell UH-1Y.
http://forum.valka.cz/topic/view/125457 - Bell UH-1Y Venom
http://forum.valka.cz/topic/view/184856 - Augusta/Westland AW139M
Pokud ten resort v budoucnu povede dobře, tak mě je jedno jestli nosí sukni.
Naše armáda nemá roli útočnou, ale podpůrnou.
Ale, kdyby byla dole mohl by se využívat jako sekačka
A tím změní poměr sil v regionu. A zase budeme mít moře
Že by Agrofert zahájil vývoj bojových vrtulníků?
No jo, tak nahradit víceúčelové Mi-24 není jen tak. Ono ne že by to nebylo na trhu, jen z Ruska se nám nechce brát Tak nezbyde než nakoupit vrtulníků víc, dle schopností