Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Michal Sváček, MAFRA

MAFRA zůstává na špici mezi mediálními domy, ukázal průzkum Media projekt

  • 2
Výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za loňské 2. čtvrtletí a letošní 1. čtvrtletí ukázaly, že mediální skupina MAFRA svými tištěnými tituly oslovuje 3,26 milionu čtenářů na vydání a mezi mediálními domy v Česku si drží pozici lídra. Klíčové tituly skupiny si zachovaly pevné postavení napříč segmenty, oznámilo vydavatelství v tiskové zprávě.

Deník MF DNES se 439 tisíci čtenářů zůstává podle aktuálních výsledků nejčtenějším zpravodajským deníkem v kategorii celostátních deníků, deník Lidové noviny si získal nové čtenáře a dosahuje čtenosti 157 tisíc čtenářů na vydání.

Deník Metro s 351 tisíci čtenářů nadále vévodí kategorii titulů zdarma a zároveň potvrzuje pozici nejčtenějšího deníku v Praze a okolí. Velmi vysoký zásah vykazuje také týdeník zdarma 5plus2, který oslovuje 683 tisíc čtenářů na vydání a je tak vůbec nejčtenějším časopisem domácího tiskového trhu.

Týdeník Téma, který kromě širokého záběru čtenářům kontinuálně nabízí i řadu tematických speciálů, je s 205 tisíci čtenáři na vydání nejprodávanějším titulem v segmentu celostátních zpravodajských týdeníků.

Čtrnáctideník Žena a život překonává hranici čtvrt milionu čtenářů a s 253 tisíci čtenářů na vydání je stálicí mezi tituly životního stylu pro ženy. Stabilních výsledků dosahují i další lifestylové měsíčníky Cosmopolitan se 142 tisíci čtenáři a Harper´s Bazaar s 89 tisíci čtenáři.

Časopis Harper’s Bazaar spustil nový web, je první ze vznikajícího hubu

Týdeníku Chvilka pro tebe s 342 tisíci čtenářů patří druhá příčka mezi tituly pro ženy. A dobře si vedou také další tituly MAFRA: poradenský týdeník Tina se 173 tisíci čtenářů, měsíčník Můj svět se 145 tisíci čtenářů i čtrnáctideník Napsáno životem, který oslovuje 147 tisíc čtenářů.

V segmentu programových časopisů, který stále zaznamenává silný zájem čtenářů, na nejvyšší příčce boduje čtrnáctideník TV Max se 485 tisíci čtenářů. Dalšími zástupci vydavatelství MAFRA v kategorii jsou Týdeník Televize, který oslovuje 136 tisíc čtenářů, čtrnáctideníky TV Revue s 110 tisíci čtenáři a TV Plus 14 s 98 tisíci čtenáři.

Mírně posiluje také čtenost společenských titulů. Nejčtenějším společenským titulem MAFRA zůstává týdeník Rytmus života s 372 tisíci čtenáři, který je ve své kategorii zároveň nejprodávanějším na trhu. Populární týdeník Pestrý svět má 193 tisíc čtenářů a týdeník Čas pro hvězdy z prostředí českého showbyznysu oslovuje 57 tisíc čtenářů.


Video