Diskuze

Objem televizní reklamy loni stoupl, firmy za ni utratily přes 57 miliard

Výdaje do televizní reklamy loni vzrostly o osm procent na 57,5 miliardy korun v ceníkových cenách. Televize tak zůstala nejsilnějším mediatypem. Celková odhadovaná hodnota reklamního trhu se v minulém roce pohybovala kolem 120 miliard korun, v roce 2018 to bylo okolo 114 miliard.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J46a15n 19H61r77a30d

23. 1. 2020 16:30

Nebylo by lepší dát ty miliardy do školství, zdravotnictví, kultury, sportu mládeže apod? Pak by stačilo na obal výrobku dát oznámení: "V roce 2020 jsme věnovali 5 milionů té a té střední škole." TV reklamy sleduje minimum lidí, z diskuse v mém kolektivu vyplynulo, že nikdo.

1 0
možnosti

Sleduje je dost lidi, jinak by tolik naplaitly. Samizrejme, info na obale "dali jsme 5M charite" je taky moznost, a spousta firem ti do jiste miry dela. A pokud si myslite, ze je to dost dobra strategie sama osobe, muzete si zalozi firmu s timto marketingem.

0 0
možnosti