Platících předplatitelů už má švédská společnost 60 milionů, což je o 10 milionů více, než v březnu, kdy se svými výsledky pochlubil Spotify naposledy. Zpráva o růstu uživatelů navíc přichází v době, kdy se spekuluje o možném vstupu firmy na burzu.
Službu si tak oproti konkurenčnímu Applu Music předplácí dvojnásobný počet lidí. Platforma Applu má totiž kolem 27 milionů zákazníků. Celkově Spotify alespoň jednou za měsíc používá 140 milionů uživatelů. Na rozdíl od Apple Music, které je možno využívat pouze na bázi placeného členství, totiž konkurenční Spotify nabízí i bezplatný poslech hudby, který je sponzorován inzerenty.
Vedle toho se průkopník hudebního streamování pochlubil také dalšími čísly. Služba je v současné době dostupná v 60 zemích světa, kde lidé mohou poslouchat až dvě miliardy playlistů. Skladeb je zde celkem 30 milionů, uvádí společnost na svém blogu.